به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۲۹۲۳۲۷
مودب باش و سلام بده!

پاداش میلیونی PSG به نیمار با یک بند عجیب

گروه ورزشی: بندهای متعددی در قرارداد نجومی نیمار با پی اس جی وجود دارد که یکی از آنها عجیب تر از همه است.
پاداش میلیونی PSG به نیمار با یک بند عجیب
پاری سن ژرمن در سال 2017 با پرداخت مبلغ 222 میلیون یورو برای فسخ قرارداد نیمار با بارسلونا، او را به خدمت گرفت. این مبلغ باعث شد که این بازیکن به گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ تبدیل شود، رکوردی که هنوز در اختیار او قرار دارد.
 


روزنامه ال موندو به مبلغ اصلی کل این انتقال دسترسی پیدا کرده است. بر اساس گزارشی که در این روزنامه به چاپ رسیده، کل روند جذب این بازیکن 489 میلیون و 228 هزار و 117 یورو برای باشگاه پاریسی هزینه در بر داشته است. در قراردادی که در تاریخ سوم آگوست 2017 به امضا رسید، با پرداخت دستمزد سالانه 43334400 یورو برای پنج فصل موافقت شد. در این قرارداد ذکر شد که اگر او برای ششمین فصل متوالی نیز در باشگاه حضور داشته باشد به عنوان پاداش این مبلغ به 50556117 یورو خواهد رسید.
 


ال موندو بند جالب دیگری از قرارداد نیمار را نیز منتشر کرد. بندی عجیب که نیمار بر اساس آن نیز پاداش می گیرد. 
اگر ستاره برزیلی رفتاری مودبانه داشته باشد، دقیق و در دسترس باشد و نیز برای هواداران تبدیل به یک بازیکن دوست داشتنی شود نیز 6500160 یورو از پی اس جی دریافت خواهد کرد. نیمار موظف است که قبل و بعد از هر بازی، به سمت هواداران رفته و به آنها سلام بدهد و تشکر کند!
نیمار همچنین باید از هرگونه اظهارنظر منفی در مورد هواداران، تاکتیک های سرمربی، فعالیت های باشگاه و کارکنانش خودداری کند.
برچسب ها: نيمار پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها