به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۹۳۰۳۴

کاهش آمار بستری‌ها نشانه رفع خطر ابتلا نیست

کاهش آمار بستری‌ها نشانه رفع خطر ابتلا نیست
گروه جامعه:روند ابتلا و بستری کرونا در استان اردبیل سیر نزولی گرفته است، اما حفظ این شرایط و کاهش بیشترِ آمار، همچنان در گروی رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی است.بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، تاکنون بیش از ۵۰۲ هزار دُز واکسن کرونا به گروه های هدف تزریق شده است و با ورود ۴۰ هزار دز واکسن برکت و سینوفارم از دیروز به استان، روند واکسیناسیون سرعت بیشتری می گیرد تا ایمنیِ در برابر این ویروسِ مهلک، در استانِ ما بیشتر شود.
 
تاکیدِ مسئولان بهداشتیِ استان برای عبور از موج پنجم بیماری کرونا و تثبیت بهبودِ شرایط، همچنان بر ادامه رعایت دقیق نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها است.
 
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، پارس‌آباد، بیله‌سوار و سرعین در وضع قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان گرمی در وضع نارنجی و شهرستان‌های نمین، کوثر، نیر و اصلاندوز در وضع زرد (خطر متوسط) قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها