به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۹۳۷۵۰

حسین زمان: طالبان در همین نزدیکی‌ هستند!

حسین زمان: طالبان در همین نزدیکی‌ هستند!
گروه فیلم: حسین زمان (خواننده موسیقی پاپ ایران) با انتشار این ویدئو نوشت: این پست را قرار داده ام چون همه باید این جوانان را ببینند و همه باید آنها را بشنوند. آنها را به جرم مخدوش کردن وجهه شهر دزفول احضار کرده‌اند. من و شما جز شور و نشاط و جوانی در این ویدئو که حاصل هنرنمایی جوانان دزفولی است نمی‌بینیم ولی آنانکه نشاط را در جوانان بر نمی تابند ایشان را عده ای خطاکار می‌دانند که باید تنبیه و مؤاخذه شوند. طالبان در همین نزدیکی‌ها هستند.
..
احضار و تشکیل پرونده برای گروه موسیقی، نه شرعی است، نه عقلی 
مهدی نصیری (سردبیر سابق کیهان) هم در یادداشت کوتاهی نوشت: فرمانده انتظامی دزفول از احضار و تشکیل پرونده برای مشارکت‌کنندگان در این موزیک ویدئو خبر داده و گفته: دزفول «شهر دارالمومنین» است، اجازه نمی‌دهیم وجهه شهرستان و آبروی دزفول مخدوش شود.
پ ن: در جامعه ای که به انواع مفاسد کلان سیاسی، اقتصادی و مدیریتی دچار است و لجن فقر و فلاکت و دروغ و سوء حکمرانی بر در و دیوارش شتک زده، برخورد قضایی با عده‌ای جوان نوازنده که شاید در نوازندگی، مفرٌی از انبوه تباهی‌های دور و برشان می جویند، نه شرعی است، نه عقلی و نه انسانی. و تنها محصول اذهانی منجمد است که نه دین را می شناسند، نه زمانه را و نه انسان را و نه فهمی از حکمرانی درست و سازنده دارند‌ و البته شاید متاثر از نفوذی‌هایی باشند که به دین‌گریز کردن جوانان و جامعه ایران قانع نبوده و برای دین‌ستیز کردن آن خیز برداشته‌اند.

توییت عباس عبدی (فعال رسانه‌ای)
برچسب ها: حسین زمان موسیقی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها