به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۹۴۸۹۳

«لاک قرمز ۲» در انتظار پروانه ساخت

«لاک قرمز ۲» در انتظار پروانه ساخت
گروه فرهنگی: قسمت دوم فیلم سینمایی «لاک قرمز» با عنوان فرعی «وحشی» از سازمان سینمایی درخواست پروانه ساخت کرد.در «لاک قرمز ۲؛ وحشی» نیز سیدجمال سیدحاتمی کارگردان و کامران مجیدی تهیه‌کننده خواهند بود. قسمت نخست این فیلم اولین تجربه سیدحاتمی در مقام کارگردان و مجیدی در مقام تهیه‌کننده یک فیلم بلند سینمایی بود.

این در حالی است که در مقطعی قرار بود ادامه داستان این فیلم با حضور سیدحاتمی و مجیدی، در قالب یک سریال تلویزیونی و برای شبکه پنج سیما ساخته شود. به نظر می‌رسد با درخواست پروانه ساخت برای این اثر، ساخت سریال «لاک قرمز» منتفی شده باشد یا به تاخیر افتاده است.

پردیس احمدیه بازیگر جوانی که با «لاک قرمز» به سینما معرفی شد، هنگام بازی در این فیلم، ۲۳ ساله بود و حالا در صورت حضور در قسمت دوم این فیلم، در ۲۹ سالگی نقش «اکرم» را ادامه خواهد داد.فیلم سینمایی «لاک قرمز» در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر در دو رشته بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد شده بود، اما به سیمرغ نرسید. این فیلم با بازی پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی در آذرماه ۹۵ روی پرده سینماها رفت و پس از حدود ۱۰ هفته نمایش، با فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی به کار خود در گیشه پایان داد.
برچسب ها: فيلم ايراني
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها