به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۹۵۱۵۸

علت افزایش قیمت کتاب کمک درسی چیست؟

علت افزایش قیمت کتاب کمک درسی چیست؟
گروه جامعه:همان طور که می دانید کتابهای کمک آموزشی حاوی اطلاعاتی هستند که با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموز برای کشف موضوع مورد استفاده قرار می گیرد.در حالی که کتابهای کمک آموزشی در سالهای ابتدایی تحصیل اجباری هستند ، اما از دوره دبیرستان به شدت دلسرد می شوند. فکر ، تلاش و فداکاری زیادی برای تهیه یک کتاب کمک درسی انجام می شود. در حالی که اکثر آنها از یک قالب مشترک - متنی که با تصاویر و تمرین نشان داده شده است - پیروی می کنند ، برخی از آنها غیر متعارف و منحصر به فرد به نظر می رسند. برای خرید کتاب کمک درسی به فروشگاه آنلاین زودر مراجعه نمایید.

چه چیزی می تواند یک کتاب کمک درسی را برای دانش آموزان جذاب تر کند؟ در اینجا جنبه های خاصی وجود دارد که می تواند کتاب های کمک آموزشی را به همراهان یادگیری عالی تبدیل کند:ظاهر و طراحی کتاب کمک درسی: ظاهر یک کتاب کمک درسی چیزی است که هر دانش آموز را جذب می کند. در سنین جوانی ، آنها کتابهای کمک آموزشی رنگی و گویا را ترجیح می دهند و با بزرگ شدن به سراغ کتابهای روشنفکرانه می روند. کتاب های کمک درسی با تطابق فهرست کتاب درسی می توانند نظم و عدمم ایجاد سردرگمی را در دانش اموزان ایجاد کنند.

کیفیت کتاب کمک آموزشی : ناشران باید به کیفیت کاغذ جلد و صفحات داخل آن توجه کنند. روکش ها باید مقاوم ، طولانی مدت و ترجیحاً لمینت باشند. این امر همچنین شانس مطالعه کتاب های کمک درسی دانش آموزان را افزایش می دهد. بسیاری از کتابهای کمک درسی از کاغذهای ارزان قیمت و سنگین استفاده می کنند ، تقریباً هیچ جلدی ندارند و از چنین تصویر بچه گانه ای در داخل استفاده می کنند ، که برای اکثر دانش آموزان مایه خنده می شود. از این کار باید اجتناب شود. کتابهای کمک آموزشی باید صفحات با کیفیت خوبی داشته باشند و محتوا باید برای آنها آسان باشد.

کتابهای کمک درسی باید دارای صحافی دائمی باشند که باز شدن آنها را آسان کند. صحافی با کیفیت خوب باعث می شود که کتاب برای مدت زمان طولانی ماندگار شود. کتاب هایی که به هنگام مطالعه مدام بسته می شوند، دانش آموزان را از مطالعه آنها منصرف می کند.

با اوضاع اقتصادی این روزها شاید خرید کتاب کمک درسی به نظر گران باشد اما چرا کتاب کمک درسی و آموزشی، گران است؟ بدون شک کاغذ یکی از مهمترین مواردی است که جامعه بشری اختراع کرده است زیرا به پیشرفتهای بعدی تکنولوژی کمک قابل توجهی می کند. در فرآیند تولید کاغذ ، درختان مهمترین ماده اولیه هستند. تخمین زده می شود که 24 درخت برای تولید 1 تن کاغذ استفاده می شود. برای درک بهتر گران بودن کتاب های کم درسی بهتر است از ابتدا به داستان تولید کاغذ و کتاب نگاه کنیم همان طور که می دانید کاغذ قسمت مهمی در زندگی روزمره ماست. ما از آن برای برقراری ارتباط ، تولید کتاب کمک درسی و آموزشی استفاده می کنیم. اما در واقع کاغذ چگونه ساخته می شود؟

روند تولید کاغذ از آنجا که به آلودگی کمک می کند ، مورد انتقاد گسترده محیط بانان قرار گرفته است. کاغذ سازی بر روی محیط تأثیر می گذارد زیرا درختان را از بین می برد. طبق داده های ارزیابی جهانی منابع جنگل ، روزانه تقریباً 80،000 تا 160،000 درخت در سراسر جهان قطع می شوند که درصد قابل توجهی در صنعت کاغذ سازی استفاده می شود. تأثیر عمده جنگل زدایی مداوم تغییر در الگوهای آب و هوایی جهانی است. صنعت تولید کاغذ به غیر از جنگل زدایی ، به آلودگی هوا نیز کمک می کند. داده ها نشان می دهد که تولید 1 تن کاغذ نزدیک به 20000 گالن آب را آلوده می کند.

شاید الان بهتر بتوان قیمت بالای کتاب کمک درسی را دریافت با توجه به سختی هایی که برای تولید کاغذ طی می شود همین طور آسیب هایی که به محیط زیست وارد می شود شاید بیشتر از قبل قدر کاغذ و کتاب ها را بدانیم! البته که بخش اصلی بالا بودن قیمت ها حجم کاغذ استفاده شده در کتاب کمک درسی است اما محتویات آموزشی و مطالب گردآوری شده توسط طراحان کتاب هم شامل هزینه هایی است که باید پرداخت گردد و این هزینه ها برای هر انتشارات متفاوت خواهد بود.
برچسب ها: کتاب درسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها