به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۹۵۱۸۰

برش طلاهای زنان با ناخن‌گیر مسافرکش قلابی

برش طلاهای زنان با ناخن‌گیر مسافرکش قلابی
گروه حوادث: رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارقی خبر داد که در پوشش مسافرکش اقدام به سرقت طلاهای بانوان می‌کرد.پیگیری و رسیدگی به جرائم خشن با توجه به آثار منفی و تبعات روحی و روانی که برای مالباخته دارد، در اولویت رسیدگی و در رأس اقدامات پلیس آگاهی است، در همین راستا و پیرو شکایت خانمی جوان مبنی بر سرقت به عنف طلاهای وی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی در این پرونده به کارآگاهان گفت: حدود ساعت 16 بیست و ششم تیرماه در خیابان ابوذر سوار یک خودروی سمند نقره‌ای شدم که راننده جوان ناگهان با تغییر مسیر و توقف در محیطی خلوت، با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، طلاهایم را گرفت و النگوهایم را که به راحتی از دستم خارج نمی‌شد، با استفاده از ناخن‌گیر بریده و از دستم خارج کرد.

با ارجاع پرونده به دایره مبارزه با سرقت‌های به عنف پایگاه هشتم آگاهی پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان با تحقیقات بیشتر به این نتیجه رسیدند که سه فقره شکایت دیگر با همین شیوه مجرمانه ثبت شده که پس از تجزیه و تحلیل موضوع، سریالی بودن این نوع سرقت‌ها در حوزه استحفاظی کلانتری‌های 149 امام‌زاده حسن(ع) و 161 ابوذر محرز شد.

مالباخته در یکی از شکایت‌ها اعلام کرده بود که دو مرتبه سوار خودروی مذکور شده که راننده در مرتبه نخست، با وی طرح دوستی ریخته بود لذا شاکی از متهم شماره‌ای در اختیار داشت که با اقدامات پلیسی و شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، هویت سارق به نام اصغر شناسایی شد.

با دعوت از شاکیان و ارائه تصاویر به دست آمده از متهم، همگی وی را به عنوان سارق زورگیر اموال خود شناسایی کردند، در نهایت با بررسی آدرس‌های متهم و شناسایی مخفیگاه وی، متهم سوار بر یک دستگاه خودروی سمند نقره‌ای که دارای سابقه توقیف در شهرستان رباط کریم نیز بود، دستگیر شد. 

سرهنگ علی عزیزخانی؛ رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم در ابتدا منکر جرائم خود بود اما با مشاهده شواهد و مواجهه حضوری با شاکیان، به سرقت‌های سریالی خود اعتراف کرد.به گفته این مقام انتظامی، در بازرسی از خودروی متهم، دو عدد ناخن‌گیر که به وسیله آن اقدام به بریدن النگوی شکات می‌کرد، نیز کشف شد و وی با هماهنگی قضایی، برای ادامه تحقیقات تحت‌نظر است.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: سرقت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها