به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۲۹۶۷۶۸

مرد قاتلی که همسر خود را در چمدان زندانی کرد

مرد قاتلی که همسر خود را در چمدان زندانی کرد
گروه حوادث:مرد جوانی همسر سابق خود را ربود و سپس با گذاشتن او در چمدان باعث خفگی اش شده است.جنون حسادت به ویژه در روابط عاطفی ممکن است باعث بروز فاجعه شود. به نوشته روزنامه دیلی استار، یک جوان ۲۵ ساله پس از کشتن زن ۲۴ ساله‌ای که قبلا همسر او بود و طلاق گرفته بودند به ۳۰ سال زندان محکوم شد. براساس گزارش‌های پلیس آمریکا مرد جوانی همسر سابق خود را ربوده، به او مواد مخدر داد و او ار در چمدان حبس کرد که در نتیجه، زن بر اثر خفگی و ناتوانی در تنفس جان خود را از دست داده است.

براساس گزارش پزشکی قانونی، او در حال تلاش برای بیرون آمدن از چمدان بود، اما نتوانست زیرا مرد جوان او را بسته و دهانش را نیز با چسب پوشانده بود که مانع حرکت و تنفس او شده و به این ترتیب زن فوت شد.گفتنی است که مرد جوان پس از دستگیری به جنایت خود اعتراف کرد، اما هیچ نشانه‌ای از پشیمانی در چهره او وجود نداشت. او اعتراف کرد که نقشه کشتن و انتقام از همسرش را به دلیل اینکه بعد از جدایی حاضر به بازگشت نبوده اجرا کرده است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: حوادث جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها