به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۹۷۲۲۳

شوک جدید به بارسا پیش از دیدار برابر اتلتیکو

گروه ورزشی: پدری گونزالس, پدیده جوان بارسلونا دچار آسیب دیده شده است.
شوک جدید به بارسا پیش از دیدار برابر اتلتیکو
بارسلونا روزهای بسیار دشواری را سپری می‌کند. این تیم در لالیگا وضعیت چندان خوبی ندارد و از طرف دیگر دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان اروپا را هم با شکست برابر تیم های بایرن مونیخ و بنفیکا پشت سرگذاشته است؛ موضوعی که رونالد کومان را در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار داده است.
اما بارسلونا فردا شب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته هشتم لالیگا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مهمان اتلتیکومادرید خواهد بود؛ دیداری که نتیجه آن می تواند تاثیر بسیار زیادی در آینده رونالد کومان ایفا کند و از سمت دیگر پیروزی بارسلونا آنها را به ادامه راه در لالیگا امیدوار خواهد کرد.
 

 
با این حال یک اتفاق نگران کننده در تمرین امروز بارسلونا رخ داد؛ جایی که پدیده و یکی از بهترین بازیکنان بارسا یعنی پدری گونزالس به شکل انفرادی تمرین کرد تا مشخص شود او نمی تواند تیمش را در دیدار برابر اتلتیکو همراهی کند. در همین راستا لحظاتی پیش باشگاه بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که پدری از ناحیه عضله ران پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده است. همچنین زمان بازگشت او به میادین به روند ریکاوری اش بستگی دارد؛ موضوعی که باعث می‌شود او در دیدار حساس فرداشب برابر اتلتیکو غایب باشد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها