به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۹۷۵۷۵

امیدوارم پرسپولیس الهلال را شکست دهد

امیدوارم پرسپولیس الهلال را شکست دهد
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس با شکست الهلال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.مجتبی حسینی  درباره شکست تیمش برابر فولاد در دیداری تدارکاتی اظهار کرد: بعد از یک هفته پرفشار برابر فولاد بازی کردیم و بازی خوبی انجام دادیم. خوشحالم که در این بازی کسی آسیب ندیده و بازیکنان ما با این بازی بیشتر به شرایط مسابقه وارد شدند. این بازی برای آمادگی ما به ما کمک کرد. طبق برنامه ریزی که انجام دادیم سه بازی تدارکاتی دیگر پیش از شروع لیگ انجام خواهیم داد.
 
او در ادامه درباره استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش هم گفت: ما وظیفه داریم از بازیکنان جوان استفاده کنیم. وقتی گردش مالی زیادی در فوتبال وجود دارد و بازیکنان جوان هم وارد این مجموعه می شوند ما باید به این بازیکنان جوان میدان دهیم تا پیشرفت کنند. نباید فقط اینگونه باشد که از ستاره های با تجربه استفاده کنیم.

حسینی در ادامه درباره دیدار تدارکاتی که تیمش برابر پرسپولیس انجام داد باز هم گفت: من پرسپولیس را تیم خیلی خوبی دیدم در بازی دوستانه برابر ما هم تیم خیلی سرحالی بودند. با توجه به اینکه تیم با ثباتی هستند یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ما هستند. امیدوارم بتوانند الهلال را شکست دهند و به مرحله بعد صعود کنند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره دو مصاف تیم ملی فوتبال برابر کره جنوبی و امارات هم گفت: تیم ما نسلی را در اختیار دارد که در خط حمله بسیار قدرتمند هستند. اداره کردن این ستاره ها کار ساده ای نیست. مطمئنا کادر فنی هم شرایط خوبی را دارد. تیم خوبی داریم و امیدوارم در دو بازی آینده نتایج خوبی بگیرند. نمی توانیم درباره نتیجه بازی صحبت کنیم اما اگر در دو بازی سخت پیش رو به پیروزی برسیم می توانیم در آینده راحت تر کار کنیم.

او در پایان درباره انتظاراتش از سازمان لیگ برای فصل آینده گفت: انتظار داریم بازی ها با نظم و ترتیب مناسب برگزار شود و از طرفی هم توجه داشته باشند که بازی ها در زمینی برگزار شود که کیفیت مطلوبی داشته باشد. در بحث چمن طبیعی خیلی از تیم ها دچار مشکل هستند که امیدوارم این مشکل حل شود.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها