به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۹۷۶۳۰

بهترین خودرو‌های برقی در سال ۲۰۲۱

بهترین خودرو‌های برقی در سال ۲۰۲۱
گروه فناوری:در این گزارش به بررسی ۱۰ خودروی الکتریکی برتر در سال ۲۰۲۱ پرداخته شده است.در سراسر جهان برنامه‌های زیادی برای کاهش آلایندگی اجرا می‌شود که یکی از آن‌ها تولید خودرو‌های برقی است. امروزه، تعداد زیادی از کشور‌ها ممنوعیت استفاده از خودرو‌های سوختی بین سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ را اعلام کرده اند که این امر گرایش مردم به سمت خودرو‌های جایگزین را افزایش می‌دهد. دولت بریتانیا اعلام کرده است که تا سال ۲۰۳۰، هیچ خودروی بنزینی یا دیزلی در این کشور فروخته نمی‌شود و تا سال ۲۰۳۵، فروش خودرو‌های هیبریدی نیز ممنوع خواهد شد.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در ماه ژوئن گفت که کانادا فروش خودرو‌های بنزینی جدید و کامیون‌های سبک را از سال ۲۰۳۵ ممنوع می‌کند تا میزان انتشار گاز‌های گلخانه‌ای در سراسر کشور تا سال ۲۰۵۰ به صفر برسد. در حالی که ایالات متحده هنوز تاریخی را تعیین نکرده است. مسئولان محلی در کالیفرنیا نیز به عنوان بزرگترین بازار خودرو در آمریکا، سال گذشته اعلام کردند که از سال ۲۰۳۵ به طور کامل به سمت خودرو‌های برقی حرکت می‌کنند.کمیسیون اتحادیه اروپا اهداف سخت تری را برای جلوگیری از انتشار بیشتر دی اکسید کربن در نظر گرفته است که فروش خودرو‌های سوختی را ظرف ۱۴ سال متوقف می‌کند.

۱۰ مدل برتر سال ۲۰۲۱
خودروی Kia E-Niro
با داشتن انواع مختلف و قیمت مقرون به صرفه، به خودروی برقی مورد علاقه رسانه انگلیسی تلگراف تبدیل شده است.

فولکس واگن ID.۳
شرکت فولکس واگن ممکن است انواع بیشتری را به ID.۳ اضافه کرده باشد، ظاهراً هر روز این کار را انجام می‌دهد. این برند مطرح با ترکیب باتری و موتور‌های مختلف، طیف وسیعی از تغییرات و عملکرد را در اتومبیل‌های خود ارائه می‌دهد. قیمت این ماشین لوکس ۳۹ هزار دلار و سرعت آن ۳۳۶ مایل در ساعت است.

تسلا مدل ۳
تعجب آور نیست اگر بگوییم که مدل ۳ شرکت تحت مالکیت ایلان ماسک هزاران خریدار در سراسر جهان داشته است. این خودرو دارای یک فضای داخلی مینیمالیستی هوشمند و دسترسی به سوپرشارژر تسلا است و قیمت آن با توجه به امکانات متنوع و عملکرد برتر، ۵۵ هزار دلار و سرعت آن ۳۴۸ مایل در ساعت است.

پورشه تایکان
بدون شک بهترین خودروی برقی در حال فروش بازار امروز است، اما قیمت بسیار بالایی دارد. طراحی داخلی زیبا، چهار درب و کیفیت عالی از مزیت‌های این ماشین است، قیمت این اتومبیل از ۹۳ هزار دلار شروع و سرعتش به ۲۸۷ مایل در ساعت نیز می‌رسد.

فورد موستانگ ماخ-ای
با استفاده از Mach-E، فورد یک SUV لوکس ساخته است که یکی از طولانی‌ترین برد‌های خودرو‌های برقی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. همچنین اندازه آن بسیار مناسب است. قیمت آن ۵۱ هزار دلار و سرعت آن ۳۷۹ مایل بر ساعت است.

جگوار I-Pace
این خودرو جوایز زیادی از جمله جایزه اتومبیل سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده چرا که این خودرو نه تنها از بیشتر اتومبیل‌های برقی هیجان انگیزتر است بلکه از نظر زیبایی و سرعت یکی از بهترین خودرو‌های برقی دنیا محسوب می‌شود. قیمت اولیه آن ۸۹.۹ هزار دلار است و می‌توانید سرعت ۲۹۲ مایل در ساعت را با آن تجربه کنید.

فیات ۵۰۰
فیات تا حدی درخشش هوندا E را زیر سوال برده است. ظاهر خوب و عملکرد فوق العاده، قیمت مناسب حدود ۲۷، ۵۰۰ دلار و سرعت ۱۹۹ مایل در ساعت از آپشن‌های این اتومبیل لوکس هستند.

کیا سول
یکی از منحصر به فردترین خودرو‌های برقی، Soul EV است. فضای داخلی بسیار وسیع و فرمان عالی، قیمت ۴۷ هزار دلار و سرعت ۲۸۰ مایل در ساعت باعث شده این ماشین، مشتریان زیادی داشته باشد.

واکسهال موکا‌ای
طراحی چشمگیر آن سبب می‌شود کمبود امکانات نسل دوم موکا را نادیده بگیرید. با داشتن چرخ‌های بزرگتر، عملکرد خوبی دارد در حالی که چسبندگی کافی روی شاسی را برای جلوگیری از واژگونی حفظ می‌کند. قیمت اولیه آن ۳۹.۸ هزار دلار و سرعتش ۲۰۱ مایل در ساعت است.

رنو زویی
چند سال پیش یک باتری بزرگتر و یک فضای داخلی جدید به این مدل اضافه شد. Zoe در جاده یکی از راحت‌ترین خودرو‌های برقی است. قیمت آن ۳۹.۸ هزار دلار و سرعت آن ۲۴۵ مایل در ساعت است.
برچسب ها: خودرو برقی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها