به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۹۷۷۱۹

پارس هوای البرز: بهترین ارائه دهنده گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی

گروه صنعت: انواع مخلوط های گازی، گازهای خالص آزمایشگاهی، گازهای صنعتی و ... نقش پررنگی در عملکرد صنایع مختلف ایفا می کنند.
پارس هوای البرز: بهترین ارائه دهنده گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی
از این رو تهیه گازهای باکیفیت و با خلوص بالا یکی از دغدغه های اصلی واحدهای تولیدی فعال در صنایع مختلف می باشد. شرکت پارس هوای البرز یکی از بهترین ارائه دهندگان انواع گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی می باشد. در این مطلب قصد داریم این مجموعه را بیشتر معرفی کرده و با خدمات و محصولات آن ها آشنا شویم. با ما همراه باشید.
پارس هوای البرز
شرکت پارس هوای البرز از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه در ابتدا با هدف تولید و ارائه انواع گازها، قطعات، ملزومات و مواد اولیه در این حیطه آغاز به کار کرده و تا کنون موفق شده است که فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن گسترش و ادامه دهد. این کار تا جایی ادامه یافته است که هم اکنون مشتریان از آن به عنوان بهترین تامین کننده گاز در ایران یاد می کنند.
علاوه بر این، تجهیزات مرتبط با این محصولات نیز در شرکت پارس هوای البرز ارائه می گردد. برخی از تجهیزات ارائه شده در این مجموعه عبارت است از سیلندر گاز، رگلاتور، شیر سیلندر، دوئر و فلاسک، مخازن کرایوژنیک، پمپ کرایوژنیک، ویپرایزر و ترولی حمل سیلندر.
این مجموعه مفتخر است در کنار ارائه محصولات و تجهیزات گازی خود، لیستی از تجهیزات مورد نیاز مشتریان خود برای کار با این گازها را ارائه دهد. از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه پارس هوای البرز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    ساخت پالت منیفولد (پالت سیلندر)
•    مشاوره و راه اندازی مخازن کرایوژنیک
•    طراحی و اجرای سیستم انتقال گاز
•    تست سیلندرهای فولادی بدون درز
•    بازرسی و انجام آزمون های دوره ای
•    آنالیز گازهای خالص و ترکیبی
•    اخذ نمایندگی از موسسات داخلی و خارجی مرتبط با حیطه فعالیت شرکت
•    انجام کلیه امور مجاز مربوط به صادرات و واردات
•    خرید و فروش کالاهای مجاز بازرگانی
برخی از پرفروش ترین گازها در پارس هوای البرز



گاز هلیوم
هلیوم گازی خنثی است که در مقایسه با سایر گازها، حداقل حلالیت در مایعات را دارا است. این گاز به عنوان یک گاز محافظ خنثی در جوشکاری به روش قوس الکتریکی استفاده می شود. این گاز بعد از هیدروژن، دومین گاز سبک در جهان است. از آن جا که چگالی هلیوم از هوا کمتر می باشد، از آن برای معلق کردن انواع بادکنک و بالن در هوا استفاده می شود. با توجه به این نکته می توان گفت که خرید گاز هلیوم و کاربردهای آن تنها به موارد صنعتی محدود نشده و کاربردهای خانگی نیز دارد.

گاز نیتروژن
کاربردهای گاز نیتروژن یا ازت بسیار گسترده و متنوع می باشد. به عنوان یک گاز صفر در کنار تجهیزات و ابزارهای آنالیز مورد استفاده قرار می گیرد. تولید داروهای آنتی بیوتیک، خشک کردن حلال اضافی، ذخیره سازی ترکیبات درجه بندی شده پزشکی، کمک به جا به جایی هوا در بسته بندی مواد غذایی و جداسازی گازها از مخازن بزرگ از جمله موارد کاربرد گاز نیتروژن در صنایع مختلف می باشد.

گاز آرگون
در جوشکاری به روش ایجاد قوس الکتریکی از گازهای متعددی استفاده می شود که پیش از این به چند نمونه از آن ها اشاره کرده ایم. گاز آرگون یکی از همین گازها است که محیطی خنثی در محل الکترود تنگستنی ایجاد می کند. پر کردن حباب های موجود در لامپ ها، پر کردن فضای خالی بین دو لایه شیشه در پنجره های دوجداره، شستشوی فلزات مذاب و جدا کردن گازهای حل شده داخل آن ها، تصفیه عنصر زیرکنیوم، کربن گیری از فولاد ضد زنگ و ... از جمله موارد استفاده از گاز آرگون می باشد.

گاز اکسیژن
اکسیژن گازی ضروری برای تداوم حیات بشر و سایر جانداران است. رایج ترین کاربرد گاز اکسیژن در حوزه پزشکی است که تقریبا همه افراد از آن آگاه هستند. ضدعفونی کردن محیط، کشتن باکتری ها، کمک به تنفس در ارتفاعات بالا، کمک به تنفس غواصان و فضانوردان، ذوب آهن برای تولید فولاد و ... لیست کاربردهای گاز اکسیژن را تشکیل می دهند.

گاز هیدروژن
بسته به درصد خلوص گاز هیدروژن، آن را در دو نوع گاز خالص آزمایشگاهی و گاز صنعتی ارائه می دهند. هیدروژن خالص در دسته گازهای آتش زا قرار دارد که خاصیت اشتعال زایی نسبتا بالایی داشته و نباید در معرض گرما، حرارت و جرقه قرار بگیرد. در برخی جوشکاری ها و برش فلزات، گوگرد زدایی در پروسه های نفتی و پتروشیمی، به عنوان یک عامل کاهنده و گاز حامل و مواردی از این قبیل از گاز هیدروژن استفاده می شود.

انواع مخلوط های گازی
مخلوط گاز به ترکیبی از گازهای مختلف با درصدهای مشخص گفته می شود که می تواند در موارد متعددی به کار رود. همین نکته موجب شده است تا مخلوط های گازی به بیش از هزار نوع دسته بندی تقسیم شده و امکان معرفی تمام آن ها وجود نداشته باشد. در واقع این گازها بر اساس سفارش مشتری آماده شده و در آزمایشگاه های مجهز توسط متخصصان این حوزه مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرد. بنابراین در زمان تهیه این گازهای میکس حتما باید از متخصصان آن کمک گرفته و به سراغ مجموعه هایی بروید که از اعتبار و تجربه کافی برخوردار هستند. پارس هوای البرز تبحر و مهارت خود را طی این سال ها به مشتریان خود ثابت نموده و هم اکنون بهترین تامین کننده گازهای خالص آزمایشگاهی، صنعتی، مخلوط های گازی و ... برای صنایع مختلف می باشد.



سخن پایانی
در این مطلب به معرفی شرکت پارس هوای البرز و محصولات و خدمات این مجموعه پرداختیم. همچنین در ادامه برخی از پرفروش ترین گازهای خالص آزمایشگاهی و صنعتی را به اختصار توضیح دادیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل تر با خدمات و محصولات این مجموعه به وب سایت رسمی پارس هوای البرز به نشانی https://parshavayealborz.com/ مراجعه فرمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها