به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۲۹۷۷۹۲

شناسایی ۱۴۶۰۷ بیمار در شبانه روز گذشته

شناسایی ۱۴۶۰۷ بیمار در شبانه روز گذشته
گروه جامعه: بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه ۲۳۸ بیمار کووید-۱۹ در کشور طی شبانه روز گذشته جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست دادند.به گزارش ایسنا و بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز(۱۲ مهرماه ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۶۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  ۲۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۷۳۵ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۳۴۷ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۳۲ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها