به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۲۹۷۹۵۳

به دلیل خطای خشن؛ آزمون سه جلسه محروم می شود

گروه ورزشی: در فوتبال حرفه ای کارت قرمز بازیکن بلافاصله از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که خطای منجر به کارت قرمز خطرناک تشخیص داده شود محرومیت بیش از یک جلسه خواهد شد.
به دلیل خطای خشن؛ آزمون سه جلسه محروم می شود
به نظر می رسد این اتفاق برای سردار آزمون در حال رخ دادن است. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بازی با سوچی به دلیل برخورد با دروازه بان حریف از زمین بازی اخراج شد. سماک – سرمربی زنیت بعد از این بازی گفته بود که سردار آزمون مانعی برای دروازه بان حریف برای تصاحب توپ نبود و او به توپ ضربه زد  و توپ هم وارد دروازه شد و  نباید گل او مردود اعلام می شد. اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه نظر دیگری دارد و بر این عقیده است که مهاجم تیم زنیت برخورد خشنی با دروازه بان تیم سوچی داشته است و خطای او باید مورد ارزیابی قرار گیرد. 
در  این بازی داور مسابقه پس از دیدن ویدیوچک اعلام کرد که حرکت ستاره فوتبال ایران بسیار خشن بوده و این بازیکن باید با کارت قرمز مستقیم از بازی بیرون رود.حالا هم خبرگزاری تاس اعلام کرد که احتمال دارد میزان محرومیت سردار آزمون به دلیل این تکل خشن به 3 جلسه افزایش یابد.
آرتور گریگوریانتس، رئیس کمیته انضباطی فوتبال روسیه هم پیرامون این موضوع گفت:« ما آزمون را برای جلسه‌ای دعوت کردیم. این جلسه به صورت ویدیویی و برای دلایل تاکتیکی برگزار خواهد شد.»
 این خبرگزاری پیش بینی کرده است احتمالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه دو جلسه محرومیت دیگر برای سردار آزمون در نظر خواهد گرفت و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با احتساب دریافت کارت قرمز در بازی با سوچی در هفته دهم لیگ برتر روسیه سه جلسه از همراهی این تیم محروم خواهد شد. 
سردار آزمون آماده می شود که در بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر امارات که 15 مهر در دوبی برگزار می شود به میدان برود.
برچسب ها: سردار آزمون
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها