به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۲۹۸۰۰۰

طعنه لواندوفسکی؛ امیدوارم مراسم توپ طلا فوتبالی باشد!

گروه ورزشی: رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد می تواند به دریافت جایزه توپ طلا فکر کند.
طعنه لواندوفسکی؛ امیدوارم مراسم توپ طلا فوتبالی باشد!
سال گذشته نشریه فرانس فوتبال در اقدامی عجیب و به علت شیوع ویروس کرونا، مراسم توپ طلای سال 2020 را برگزار نکرد تا رابرت لواندوفسکی از دریافت این جایزه بزرگ محروم شود. حالا در آستانه برگزاری مراسم سال جدید، لواندوفسکی مدعی شد در این مدت عملکرد خوبی داشته و امیدوار است بازیکن برنده بر اساس لیاقت خود انتخاب شود، نه موارد دیگر.
 
رابرت لواندوفسکی در مورد احتمال برنده شدن توپ طلا گفت: "من می دانم که ارائه هر عملکرد خوبی چه در تیم ملی و چه در رده باشگاهی، شانس من را برای کسب آرای بیشتر افزایش می دهد. من در دو فصل گذشته من جوایز زیادی را برده ام و فکر می کنم نشان داده ام که می توانم به کسب توپ طلا فکر کنم.
 


مطمئنا دریافت این جایزه افتخار بزرگی خواهد بود. همینکه در لیست نامزدها حضور دارم به خودم افتخار می کنم و خوشحالم. امیدوارم دخالت های موارد غیرفوتبالی در کار نباشد و رای ها بر اساس عملکرد بازیکنان در زمین گرفته شود.
 
ظهور نسل جدید در لهستان؟ من مسابقات زیادی در طول فصل در پیش دارم و بنابراین معمولا نمی توانم دیگر بازی ها را از تلویزیون تماشا کنم. اما گاهی اوقات من گوشه ای از مسابقات لیگ لهستان را می بینم. اگر بشنوم که یک بازیکن درجه یک ظهور کرده، دوست دارم تلویزیون را روشن کرده و ببینم او چگونه کار می کند. من فقط گلزنی و پاس گل را در نظر نگرفته و حرکات یک بازیکن را می بینم. برای من 20 دقیقه کافی است تا بدانم آیا آنچه شما می گویید یا می نویسید درست است یا نه."
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها