به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۲۹۸۱۹۱

ستاره اتلتیکو و نجات تاریخی بارسا از ورشکستگی

گروه ورزشی: شواهد نشان می دهد که باشگاه بارسلونا در مقطعی تا آستانه ورشکستگی کامل پیش رفته است.
ستاره اتلتیکو و نجات تاریخی بارسا از ورشکستگی
در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه و نگرانی های هواداران بارسلونا این است که آیا با توجه به وضع موجود باشگاه آنها می توانند در پنجره های نقل و انتقالاتی بعدی خریدی داشته باشند و تیم شان را تقویت کرده تا وضعیت برای آنها بهتر شود یا همچنان اوضاع مالی این تیم مانع از این اتفاق خواهد شد.
در همین راستا فران ریورتر، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا در یک کنفرانس خبری صحبت های قابل تحمل و عجیبی را مطرح کرد. او جدایی آنتوان گریزمان را یک اتفاق بسیار خوب دانست و تاکید کرد که این مسئله باعث شده تراز مالی باشگاه با بهبود 20 میلیون یورویی مواجه شود.
 

 
فران ریویتر در یک کنفرانس خبری پیرامون این موضوع گفت: "در ماه مارس ما با دارایی خالص منفی مواجه شدیم. در واقع اگر باشگاه بارسلونا یک شرکت سهامی بود ورشکستگی و انحلال آن اعلام می شد. در واقع مدیریت قبلی بارسلونا کاملاً فاجعه‌بار بود و آنها فقط به زمان حال فکر می‌کردند و با انجام کارهایی نظیر خرید دیوانه وار بازیکنان، به بارسا ضربه زدند.
اولین کاری که باید انجام دهیم این است که شرایط را تغییر دهیم و تعیین تکلیف کنیم. اگر بارسا به این کار ادامه دهد امکان جذب بازیکن نیز وجود خواهد داشت. آخرین تصمیم باشگاه مبنی بر جدایی گریزمان باعث شد 20 میلیون یورو پول ذخیره شود و ما حالا در صورت نیاز می توانیم بازیکن جذب کنیم. البته باید این را هم توجه داشت که بارسلونا هنوز به کاهش دستمزدها احتیاج دارد.
 

 
مدیریت قبلی بارسلونا به قدری فاجعه‌بار بود که حتی وقتی آنها در سال 2019 اقدام به جذب آنتوان گریزمان کردند نمی دانستند که باید منابع مالی این انتقال را از کجا بیاورند."
 
ریویتر همچنین در مورد جدایی لیونل مسی نیز گفت: "بسیاری فکر می کنند در ماه مارس و هنگامی که ما وارد باشگاه شدیم می‌دانستیم شرایط چگونه است. ما واقعاً این را نمی دانستیم. بررسی های لازم در پایان ماه جولای به پایان می رسید و می‌دانستیم که مسی نمی تواند تا تاریخ 31 آگوست منتظر بماند. من فکر می‌کنم این خلاصه وضعیت در مورد جدایی لیونل مسی بود."
 

 
ریویتر همچنین در مورد اینکه گفته می شد مدیریت قبلی بارسلونا و در راس آنها روز بارتومئو با خبرنگاران مراوده مالی داشته نیز گفت: " اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد باشگاه در آن زمان به خبرنگاران و رسانه‌ها پول پرداخته کرده است. البته با توجه به فاکتور هایی که وجود دارد پرداخت این پول ها موجه ارزیابی شده است."
برچسب ها: گریزمان بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها