به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۹۹۸۴۰

ناگلزمان: قبول جانشینی فلیک به یک دلیل دشوار بود

گروه ورزشی: یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ مدعی شد قبول جایگزینی هانسی فلیک برای او آسان نبوده است.
ناگلزمان: قبول جانشینی فلیک به یک دلیل دشوار بود
 هانسی فلیک در حدود دو فصل هدایت بایرن مونیخ با اقتدار به تمامی افتخارات ممکن دست یافته و تبدیل به یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ این باشگاه شد. اما هانسی فلیک در نهایت تصمیم به جدایی از بایرن مونیخ و توافق با تیم ملی آلمان گرفت تا یولیان ناگلزمان جایگزین او بشود. حالا سرمربی جدید بایرن مونیخ اعتراف کرد پذیرش این شغل آسان نبوده و حضور روی نیمکت تیمی که شرایط خوبی ندارد برای یک سرمربی راحت تر است.
یولیان ناگلزمان گفت: "ما باشگاهی نزدیک به هواداران خود هستیم. از منظر داخل باشگاه نیز برای من مهم است که فضای خوبی بر کل تیم حاکم شد، یعنی تمامی ارکان بایرن مونیخ در همه زمینه ها از پیروزی ها خوشحال شده و از شکست ها آزرده خاطر شوند.
 

 
جایگزینی هانیسی فلیک؟ صادقانه بگویم، از نظر من حضور روی نیمکت یک باشگاه موفق دشوار است. من در واقع قبول پست هدایت تیمی مانند هوفنهایم در شرایطی که در منطقه سقوط قرار داشته و می خواهد به سمت رتبه های بالای جدول صعود کند را آسان تر می دانم.
اگر ما این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا نشویم، در پایان فصل همه انگشت اتهام را به سمت شما و می گویند یولیان ناگلزمان اولین کسی بود که در 9 سال گذشته نتوانست با این تیم به مقام نخست دست پیدا کند. اما برآورده ساختن این انتظارات و همچنین هزینه رسیدن به این هدف برای من مهم است."
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها