به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۰۱۰۶۴

رونمایی شرکت Honor از محصولات جدیدش

رونمایی شرکت Honor از محصولات جدیدش
گروه فناوری:شرکت چینی Honor به زودی از جدیدترین محصولات خود از جمله گوشی هوشمند Honor X ۳۰i رونمایی خواهد کرد.قرار است Honor Play۵ Vitality Edition ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی در ۲۵ اکتبر در کشور چین راه اندازی شود. همچنین سازنده چینی اعلام کرده است که دو گوشی جدید خود را در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی و در تاریخ ۲۸ اکتبر معرفی می‌کند. در حالی که Honor نام این دستگاه‌ها را تایید نکرده است، می‌توان بر اساس گزارش‌های اخیر حدس زد که این محصولات Honor X۳۰ Max و Honor X۳۰i باشند. رنگ آبی گوشی هوشمند X۳۰ Max دارای دو دوربین در پشت و X۳۰i دارای یک دوربین سه گانه است. به نظر می‌رسد هر دو گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه هستند.

مشخصات Honor X۳۰ Max
این تلفن همراه دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ ۷.۰۹ اینچی است و از رزولوشن Full HD+ پشتیبانی می‌کند. برای عکس‌های سلفی، این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز کمکی ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. تراشه Dimensity ۹۰۰ و ۸ گیگابایت رم از دیگر قابلیت‌های Honor X۳۰ Max است. به احتمال زیاد در نسخه‌های ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این محصول به شارژ سریع ۲۲.۵ واتی مجهز شده است. این محصول در رنگ‌های نقره تیتانیومی، آبی دریایی و سیاه موجود خواهد بود.

مشخصات Honor X۳۰i
گوشی هوشمند Honor X۳۰i دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ LCD است که نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل و شامل یک دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی به همراه یک ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) و یک ۲ مگاپیکسلی (عمق) و تراشه Dimensity ۸۱۰ است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول در چهار رنگ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
برچسب ها: گوشی های هوشمند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها