به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۰۱۳۹۸

بیکاری ۱۲۶ معلم خرید خدماتِ چهارمحال بختیاری

بیکاری ۱۲۶ معلم خرید خدماتِ چهارمحال بختیاری
گروه جامعه: بیش از صد معلم خرید خدمات در چهارمحال بختیاری از سیستم آموزشی حذف شدند.به گزارش  ایلنا، ۱۲۶ نفر از معلمان خرید خدمات در نواحی مختلف آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از سیستم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰ حذف شده‌اند.

این معلمان هر کدام چند سال سابقه کار دارند اما در زمان خدمت نیز حقوق‌های یک یا دو میلیون تومانی و بیمه‌های نصفه نیمه داشته‌اند، حالا همان مقدار ناچیز را هم دیگر ندارند.یکی از این معلمان می‌گوید: به فرمانداری، اداره آموزش و پرورش استان و همه مقامات مراجعه کردیم؛ اما تا امروز پاسخی نگرفتیم؛ نامه‌ای نیز به نمایندگان مجلس نوشته‌ایم؛ انتظار داریم نمایندگان مجلس به میدان بیایند و اجازه ندهند نیروهای آموزشی باسابقه به همین سادگی تعدیل شوند.

این معلمان می‌گویند: به این بهانه که دیگر به شما نیازی نداریم در سال آموزشی جدید به ما کلاس ندادند و همان حقوق ناچیز را از ما دریغ کردند؛ حالا ۱۲۶ خانواده بدون درآمد مانده‌اند و نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم!
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها