به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۰۲۱۸۳

ژستد: دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم

گروه ورزشی: مهاجم جدید آبی پوشان می‌گوید دوست داشته چالش جدیدی را در دوران فوتبالش تجربه کند.
ژستد: دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم
 رودی ژستد بعد از امضای قراردادش با استقلال درباره حضور در این تیم بیان کرد: صمیمانه از خوشامدگویی هواداران تشکر می‌کنم. استقلال در دنیای فوتبال یک باشگاه شناخته شده است. از دوستان و آشنایانم درباره شرایط باشگاه اطلاعات کسب کردم و مطالب خوبی را درباره استقلال به من گفته بودند. خوشحالم که اینجا هستم.
وی درباره دلیل جدایی اش از باشگاه یونانی تاکید کرد: در این مقطع از فوتبال حرفه‌ای ام دنبال یک چالش بزرگ بودم و وقتی باشگاه بزرگی مثل استقلال به من پیشنهاد دادم پذیرفتم. استقلال یک باشگاه بزرگ در دنیا است که طرفداران زیادی دارد. من هم خیلی راحت پیشنهاد را قبول کردم و به ایران آمدم.
مهاجم فرانسوی استقلال همچنین گفت:‌ دین مردم کشور ایران نقش مهمی در تصمیمم داشت. من همیشه دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم.
رودی ژستد در بخش دیگری از حرف‌هایش افزود: حس فوق‌العاده ای دارم. یک چالش جدید، محیط جدید، تیم جدید، زندگی جدید و همبازی‌های جدید خواهم داشت. همیشه خوب است که چیزهای جدید را امتحان کنید و من هم این کار را کردم.
این بازیکن باتجربه حس و اهداف خود از حضور در فوتبال ایران را اینگونه بیان کرد: امیدوارم به زودی به تیم ملحق شوم و با نفرات تمرین کنم. تلاش خواهم کرد تا انتظارات را برآورده کنم. من اهدافی برای خودم دارم و بهتر است این اهداف را برای خودم نگه دارد چون تصویر ذهنی‌ام است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها