به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۸ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۳۰۲۱۹۴

مراغه‌چیان: هنوز زود است درباره یامگا نظر دهیم

گروه ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال علاوه بر کسب نتیجه و پیروزی باید فوتبالی را به نمایش بگذارد که برای هوداران و تماشگران هم دیدنی باشد.
مراغه‌چیان: هنوز زود است درباره یامگا نظر دهیم
سعید مراغه‌چیان درباره عملکرد استقلال در ۲ دیدار قبلی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در دیدار با ذوب‌آهن، استقلال بازی خوب و باکیفیتی به نمایش گذاشت، اما به نظرم هنوز با آن فوتبال زیبایی که هواداران منتظرش هستند، فاصله وجود دارد. البته همین که استقلال در ابتدای فصل توانسته ۲ بُرد کسب کند و حداکثر امتیازات را کسب کند، نشان می‌دهد که می‌توان به این تیم امید‌های زیادی داشت.
پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص نمایش درخشان مهاجم جدید این تیم، تصریح کرد: یامگا نشان داد که بازیکن تمام کننده‌ای است، اما نباید از الان در مورد وی نظر بدهیم. بهتر است عملکرد این مهاجم را در چند بازی آینده ببینیم و سپس در مورد سطح کیفی این بازیکن نظر بدهیم. در مجموع نسبت به بازی اول عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست ۲ گل هم بزند. اگر این عملکرد را تا آخر فصل داشته باشد، می‌تواند مشکل گلزنی را تا حدود زیادی حل کند.

آرتور یامگا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

وی درباره عملکرد فنی فرهاد مجیدی گفت: قطعاً هر مربی برای آنکه در ابتدای لیگ به شناخت کامل از تیمش برسد، باید بازیکنان مختلف را در پست‌های مختلف آزمایش کند و از ترکیب‌های متفاوتی بهره ببرد تا به ترکیب اصلی خود برسد. البته این تغییرات باید یک جا تمام شود و نهایتاً در هر بازی شاهد یک یا ۲ تغییر در ترکیب تیم باشیم.
بازیکن اسبق آبی‌پوشان پایتخت افزود: به نظرم استقلال علاوه بر کسب نتیجه و پیروزی باید فوتبالی را به نمایش بگذارد که برای هواداران و تماشاگران هم دیدنی باشد. منظورم این نیست که فقط استقلال این شرایط را دارد بلکه در ۲ هفته قبلی دیداری را ندیدیم که زیبا و تماشاگر پسند باشد و اکثر گل‌ها روی حرکات فردی و ضربات ایستگاهی زده شده است. امیدوارم در هفته‌های آینده بازی‌های به مراتب زیباتری را از تیم‌ها ببینیم.
مراغه‌چیان درباره دیدار بعدی استقلال مقابل تراکتور تبریز گفت: تراکتور جزو تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ در چند فصل اخیر بوده و هرچند در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده و ر بازی اول خود هم متحمل شکست شد، اما پیروزی آن‌ها در بازی دوم خود نشان داد که تیم تحت هدایت فیروز کریمی هم خوب فوتبال بازی می‌کند و هم می‌تواند بسیاز زهردار باشد. استقلال بازی سختی در آزادی مقابل تراکتور خواهد داشت چراکه بازیکنان جوان و حتی کادرفنی تیم‌ها در مصاف با استقلال و پرسپولیس بیش از توان خود تلاش می‌کنند و این شرایط را برای سرخابی‌ها سخت‌تر می‌کند.
وی در پایان درخصوص نقاط ضعف استقلال خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نقطه ضعف استقلال در خط هافبک و همچنین خط دفاعی است. در فصل قبل هم گفتم که استقلال نیاز به یک هافبک دفاعی و یک مدافع ششدانگ دارد، اما در این فصل برای آنکه 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها