به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۱
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۳۰۲۲۱

رمضانی: چک 150میلیونی به پسرش دادم!

گروه ورزشي: مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: در زمان آغاز مدیریتم در پاس، یک فقره چک 15 میلیون تومانی به پسر آقای علیپور دادم!
عبدالحمید رمضانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در زمان آغاز مدیریتم در تیم پاس متوجه شدم توسط مدیران قبلی در گذشته پسر آقای علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال به عنوان بازیکن با تیم فوتبالمان قرار داد داشته است و حتی در هیچ یک از بازی‌های تیم در آن زمان در لیست 18 نفر هم نبوده است و پس از اینکه به مدیرعامل وقت کاملاً ثابت شده بود این فرد فوتبالیست خوبی نیست و حتی در حد لیگ محلات هم نمی‌باشد، به ناچار مجبور به اخراج این بازیکن از باشگاه شده بودند و زمانی که من مدیریت باشگاه را برعهده گرفتم متوجه این موضوع شدم، ولی چون آقای علیپور و فرزندش شدیداً پیگیر دریافت مبلغی از باشگاه پاس بودند و با باشگاه قرارداد داشتند، مجبور شدم 15 میلیون تومان به آن‌ها بپردازم.

وی ادامه داد: چه‌طور می‌شود بازیکنی که درحد لیگ محلات هم نبود به یک باره توسط قراردادی گران قیمت به تیم پاس می‌پیوندد و حتی در هیچ یک از بازی‌ها هم در لیست 18 نفره قرار نمی‌گیرد؟! حال قضاوت را برعهده مردم می‌گذارم که خود می‌دانند این قرارداد چگونه و توسط چه کسی منعقد گردیده است. رمضانی خاطرنشان کرد: چند ماه بعد از این موضوع که من فقط مبلغ 15 میلیون به آقایان دادم، به یکباره محروم شدم! آن‌هم به خاطر اتهامی نامشخص و نامعلوم! آقای علیپور بدون بررسی من را محروم کرده بود و حتی خودم هم نمی‌دانم به کدامین گناه محکوم بودم و دلایل پشت پرده‌‌ی محرومیت خود را هم می‌دانم که بماند بین خودم و خدای خودم. وی در پایان گفت: امیدوارم با ناپاکی‌های فوتبال که حتی منشأ برخی از این ناپاکی‌ها در میان خود آقایان فوتبالی است، برخورد شود و ارگان‌های مربوطه نگذارند این چنین با آبروی افرادی که بی‌گناه هستند بازی کنند، ولی در پایان این را هم می‌گویم که مردم و هواداران دارای شعور فوتبالی بالا هستند و به خوبی می‌دانند که چه کسانی مقصر و چه کسانی در مسائل پشت پرده فوتبال دست دارند.