به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۰۲۴۴۵

بارش پراکنده در ارتفاعات تهران

بارش پراکنده در ارتفاعات تهران
گروه جامعه: بر اساس پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی استان تهران طی سه روز آینده افزایش ابر و وزش باد در استان تهران پیش‌بینی می‌شود و امروز (۹ آبان ماه) در ارتفاعات بارش پراکنده مورد انتظار است.به گزارش ایسنا بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود.
 
همچنین از بعدازظهر چهارشنبه (۱۲ آبان ماه) با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی، گاهی وزش باد شدید و به‌تدریج از چهارشنبه شب (۱۲آبان ماه) و طی روز پنجشنبه (۱۳ آبان ماه) در سطح استان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و باران و مه پیش‌بینی می‌شود که با کاهش محسوس دما همراه است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه - امین‌آباد با ثبت دمای ۶ درجه سانتیگراد کمترین دمای استان تهران را در ۲۴ ساعت گذشته را داشته است.آسمان تهران نیز فردا (۱۰ آبان ماه) نیمه ابری به همراه غبار محلی و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۳ و ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.آسمان پایتخت پس فردا ( ۱۱ آبان ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
برچسب ها: هواشناسی تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها