به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۰۳۸۶۸

بهاره رهنما:اگرمثل من آسایش نداریدبی‌عرضه‌اید

بهاره رهنما:اگرمثل من آسایش نداریدبی‌عرضه‌اید
گروه فیلم: بهاره رهنما که برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته، مانیفست خود را از روی عرشه یک کشتی تفریحی نسبت به مردم ایران صادر کرد.رهنما با انتشار یک ویدئو از روی یک کشتی تفریحی با مقایسه مردم ایران با مردم چین گفت: «راز موفقیت چینی‌ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می‌بینند، از هم فرار می‌کنند. نباید اینطور باشد. باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود.»

اما بخش جنجالی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون جایی بود که در توجیه خوشگذرانی خود در زمانه عسرت مردم ایران گفت: «من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است.»
.....
برچسب ها: بهاره رهنما
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ۰۹:۳۸
بله کاملا درسته شما زحمت کشیدید و کار کردید. بله نتایج کار و زحمات شما باعث شده نژاد بشر راحت تر زندگی کنه. از اختراعات و اکتشافات شما تا ایجاد بنیاد ها، موسسات و کارخانه هایی که تاسیس کردید و برای هم وطنان و جهانیان اشتغال زایی نمودید. اصلا بیل گیتس و استیو جاب ... باید بیان پیش شما برای مار کردن کارآموزی کنن. (378925)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها