به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۰۴۲۵۷

بایدن به مسائل مهم آمریکا بی‌توجه است

بایدن به مسائل مهم آمریکا بی‌توجه است
گروه بین الملل: نتایج یک نظرسنجی جدید، نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها معتقدند جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا توجه کافی به آنچه از نظر آنها "مهم‌ترین مسائل کشور" تلقی می‌شود، نکرده است.
 این نظرسنجی از سوی سی.ان.ان و قبل از تصویب لایحه ۱.۲ تریلیون دلاری زیرساخت از سوی دو حزب اصلی کنگره آمریکا انجام شده و نشان داد که ۵۸ درصد از شرکت‌کنندگان معتقد نیستند که جو بایدن به مهم‌ترین مشکلات پیش روی کشورش توجه کافی داشته است.همین نظرسنجی نشان داد که ۴۸ درصد از بزرگسالان عملکرد بایدن در ریاست جمهوری را تایید می‌کنند، در حالی که ۵۲ درصد با آن مخالفت کردند. این نظرسنجی نشان داد که ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی می‌گویند، وضعیت اقتصادی حادترین مشکل برای کشور و مهمتر از هر مساله دیگری است. ۷۲ درصد از همین پاسخ‌دهندگان گفتند که بایدن به مسائل درست توجه کافی نداشته است.با این حال، از میان ۲۰ درصدی که همه‌گیری کروناویروس را بزرگ‌ترین مشکل ‌دانستند، ۷۹ درصد گفتند بایدن موضوعات درست را در اولویت قرار می‌دهد.
این نظرسنجی نشان داد که ۱۴ درصد می‌گویند مهاجرت بزرگ‌ترین مشکل پیش روی آمریکاست؛ موضوعی که جمهوری‌خواهان در بحبوحه میزان بالای عبور مهاجران از گذرگاه‌های مرزی آمریکا، به طور بی‌امان آن را دستاویز اعمال فشار بر بایدن قرار داده‌اند. ۱۱ درصد هم می‌گویند تغییرات آب و هوایی مهم‌ترین مساله است.
این نظرسنجی قبل از تصویب لایحه زیرساختی از سوی دو حزب اصلی در مجلس نمایندگان آمریکا در روز جمعه انجام شد، در حالی که بایدن هنوز آن لایحه را امضا نکرده است. کاخ سفید همچنان امیدوار است که در هفته‌های آتی برنامه بودجه‌ بزرگ‌تری که بر اولویت‌های تغییرات آب و هوا، مراقبت‌های بهداشتی، مراقبت از خانواده و آموزش متمرکز باشد، تصویب شود.


 
برچسب ها: جو بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها