به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب : ۳۰۴۸۳۱

هدیه گورتسکا به بازیکن اخراجی: برای او ناراحت شدم

گروه ورزشی: لئون گورتسکا، هافبک تیم ملی آلمان، پس از بازی پیراهنش را به ینس هوفر اهدا کرد.
هدیه گورتسکا به بازیکن اخراجی: برای او ناراحت شدم
دو تیم آلمان و لیختن اشتاین شب گذشته در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند و شاگردان فلیک موفق شدند با 9 گل برابر حریف به پیروزی برسند.
در دقیقه هشتم این بازی بود که لئون گورتسکا برای استفاده از توپی که به محوطه جریمه لیختن اشتاین ارسال شده بود جلو رفت اما ینس هوفر با خطایی شدید این بازیکن را به زمین انداخت.
داور بازی نقطه پنالتی را نشان داده و این مدافع را از زمین اخراج کرده چرا که استوک کفش این بازیکن به شدت به گردن گورتسکا برخورد کرد و باعث شد این بازیکن روی زمین افتاده و از درد به خود بپیچد.
این بازیکن پس از خطای خود تا بلند شدن گورتسکا از روی زمین در میدان باقی ماند و به او کمک کرد تا چند قدم را به همراه پزشک تیم ملی آلمان طی کند و ظاهرا در طول این مدت از این هافبک بایرن مونیخ عذرخواهی می‌کرد.
 

 
لئون گورتسکا که بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت، اعلام کرد که پس از بازی پیراهنش را با این بازیکن عوض کرده است.
او در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد اظهار داشت:« او واقعا ناراحت به نظر می‌رسید و از هم پاشیده بود. من واقعا برای او ناراحت و متاسف شدم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم پس از بازی پیراهنم را به او اهدا کنم.»
تیم ملی آلمان در این بازی با دبل لروی سانه و توماس مولر، دو گل از ایلکای گوندوغان و ریدل باکو و دو گل به خودی از بازیکن حریف برابر لیختن اشتاین به پیروزی رسید. این در حالی است که صعود شاگردان فلیک به جام جهانی 2022 قطر پیش از این بازی قطعی شده بود.
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها