به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۰۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۰۵۲۲۴

دشان مثل زیدان؛ امباپه در نقش رونالدو

گروه ورزشی: دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه واکنش جالبی بعد از درخشش کیلیان امباپه در دیدار مقابل قزاقستان داشت.
دشان مثل زیدان؛ امباپه در نقش رونالدو
کیلیان امباپه یکی از بهترین شب های تاریخ دوران ورزشی خود را در مسابقه دیشب برابر قزاقستان سپری کرده و چهار بار موفق به باز کردن دروازه این تیم شد. این ستاره جوان و فرانسوی بعد از 63 سال اولین بازیکن تیم ملی کشورش لقب گرفت که موفق به ثبت پوکر می شود و در همین بازی بود که زمینه صعود مستقیم تیم ملی فرانسه به جام جهانی فراهم شد.
اما یکی از گل های کیلیان امباپه با یک پرواز تماشایی و ضربه سر این بازیکن به قعر دروازه قزاقسنان به ثمر رسیده و دیدیه دشان را بیش از اندازه متحیر کرد. سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از این گل از شدت خوشحالی و البته در واکنشی ستایش آمیز، دستان خود را روی هوا چرخانده و به تمجید از عملکرد کیلیان امباپه پرداخت.
اما این واکنش دیدیه دشان شبیه عکس العمل زین الدین زیدان بعد از گل فوق العاده کریستیانو رونالدو در دیدار لیگ قهرمانان سال 2018 مقابل یوونتوس بود. در آن دیدار رونالدو ارسال از سمت راست را با برگردانی تماشایی در تورین تبدیل به گل کرده و زیدان را لب خط متحیر کرد. اخبار حاکی از آن است که دیدیه دشان حدود یک سال دیگر و بعد از جام جهانی 2022 جای خود را به زین الدین زیدان خواهد داد و حالا او بعد از درخشش کیلیان امباپه واکنشی مشابه همبازی سابق خود در ترکیب یوونتوس و تیم ملی فرانسه نشان داده است.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها