به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۳۰۶۲۱۲

سقوط اقتصادی مردم آمریکا در دوره بایدن

سقوط اقتصادی مردم  آمریکا در دوره بایدن
گروه بین الملل:براساس نتایج یک نظرسنجی، میزان محبوبیت بایدن به ۳۶ درصد کاهش یافت.
 نتایج به‌دست با نتایج نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک که در ماه پیش انجام شد، برابر است. میزان "عدم رضایت" از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، به ۵۳ درصد افزایش یافته است.
براساس این نظرسنجی، بایدن به علت مدیریتش درخصوص وضعیت مهار پاندمی کرونا، تغییرات اقلیمی، اقتصاد و سیاست خارجه، با کمترین میزان محبوبیت مواجه شده است.
رای دهندگان درخصوص اینکه آیا رئیس جمهور بایدن چقدر به آمریکا بها و اهمیت می‌دهد، به دو گروه ۴۷ درصدی تقسیم شده‌اند؛ اما اکثریت آن‌ها یعنی ۵۱ درصد گفتند که بایدن درستکار و صادق نیست و ۵۷ درصد دیگر گفتند که بایدن مهارت‌های مدیریتی خوبی ندارد.همچنان، ۵۷ درصد از رای دهندگان برنامه بایدن را درخصوص "بسته زیرساخت‌های یک تریلیون دلاری" که اخیرا به تصویب رساند، تایید می‌کنند و ۵۸ درصد از رای دهندگان از "بسته مخارج اجتماعی دو تریلیون دلاری" بایدن که در کنگره متوقف شده است، حمایت می‌کنند.
بایدن درخصوص مسائل اقتصادی از جمله افزایش قیمت بنزین و تورم‌ سالیانه، با چالش‌هایی مواجه شده است؛ ۶۱ درصد از مردم باور دارند که وضعیت اقتصاد آمریکا در حال بدتر شدن است. این در حالی است که فقط ۱۶ درصد می‌گویند که وضعیت اقتصاد آمریکا رو به رشد است.

 
برچسب ها: بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها