به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۰۶۳۷۰

توزیع تخم مرغ وارداتی آغاز شد

توزیع تخم مرغ وارداتی آغاز شد
گروه اقتصادی: دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع تخم مرغ ترک وارداتی شروع شده و با قیمت ۴۱ هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان فروخته می شود.به گزارش مهر، قاسمعلی حسنی  در مورد وضعیت بازار مواد غذایی اظهار کرد: بازارهای ۱۴۴ گانه کشور تا هشتم آذر ماه در یک دوره انتظار به سر می‌برد و خرید و فروش از سوی بنکداران در رکود است و منتظر کاهش قیمت‌ها هستند.
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران افزود: دوران انتظار کاهش قیمت با گشایش‌های ارزی در اذهان کسبه است.

فعلاً افزایش قیمتی نداریم
وی در مورد وضعیت قیمت‌ها، گفت: فعلاً هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم زیرا بازار کشش ندارد و کالاها از نظر قیمتی اشباع شده‌اند و جایی برای افزایش قیمت نیست.حسنی در خصوص احتمال افزایش قیمت شکر و برنج افزود: قیمت این دو محصول تغییری نداشته و خبری هم در مورد افزایش قیمت نیست. قیمت دولتی شکر برای صنف و صنعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین برنج تایلندی به دست بنکدار با قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و به دست مصرف کننده بین ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان می‌رسد. برنج هندی در بازار از ۲۵ هزار و ۵۰۰ تا ۲۷ هزار تومان عرضه می‌شود. برنج‌های پر محصول و عطری ایرانی نیز از ۲۹ تا حدود ۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع  تخم مرغ ترک وارداتی نیز شروع شده و با قیمت ۴۱ هزار تومان به دست بنکدار می‌رسد و در بازار با قیمت ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان به مصرف کننده فروخته می‌شود. اختلاف قیمت دولتی و بازار در محصول تخم مرغ نداریم.
برچسب ها: تخم مرغ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها