به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۳۰۷۵۸۳
او عاشق شهر مادرید است ولی....

رفتار هواداران رئال با بیل منزجرکننده است!

گروه ورزشی: مدیر برنامه های گرت بیل بار دیگر به هواداران رئال حمله کرد و رفتارشان با این بازیکن را زیر سوال برد.
رفتار هواداران رئال با بیل منزجرکننده است!
بیل در جریان دیدار آخر تیم ملی ولز برابر بلژیک در مسابقات انتخابی جام جهانی که با تساوی بین دو تیم و صعود ولز به پلی آف به پایان رسید حضور نداشت.
این بازیکن در جریان پیروزی 1-5 برابر بلاروس و انجام صدمین دیدارش با پیراهن تیم ملی ولز مصدوم شد و بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت تا مدیران و کادر فنی رئال مادرید را بار دیگر ناامید کند.
 

 
این بازیکن 32 ساله در هر سه بازی اول این فصل رئال در ترکیب اصلی قرار داشت اما در جریان وقفه دیدارهای ملی مصدوم شد و از آن پس نتوانست برای رئال به میدان برود.
هر سه بازی بیل پس از ماه آگوست تا به حال با پیراهن تیم ملی بوده و حالا تقریبا سه ماه است که این بازیکن هیچ بازی برای تیم کارلو آنچلوتی انجام نداده و به همین دلیل عصبانیت هواداران رئال مادرید از گرت بیل به اوج خود رسیده است.
 

 
جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل که روز گذشته در مادرید حضور داشت، در پاسخ به سوال خبرنگاران اسپانیایی و در مورد خشم هواداران گفت:« چه اهمیتی دارد؟ برای من مهم نیست هواداران رئال در مورد گرت بیل چه فکری می کنند. رفتارشان با گرت، منزجرکننده بوده است.»
 
بارنت در مورد آینده بیل در رئال گفت:« او تا پایان فصل قرارداد دارد و سپس باید ببینیم چه خواهد شد. بیل و خانواده اش در مادرید زندگی می کنند و عاشق این شهر هستند. باید صبر کرد و دید.»
 

 
بارنت در مورد حضور بیل در بازی ولز برابر بلاروس که منجر به بازگشت مصدومیتش شد نیز گفت:« او باید برای ولز بازی می کرد چون دیدار بسیار مهمی محسوب می شد. به همین سادگی.»
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها