به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۳۰۸۲۶۱

صعود نفتی پرسپولیس به رده دوم قبل از دربی

گروه ورزشی: در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به رده دوم جدول صعود کرد.
صعود نفتی پرسپولیس به رده دوم قبل از دربی
در ادامه هفته هفتم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی قرار بود از ساعت 18 به مصاف نفت مسجدسلیمان برود که به دلیل درخواست یک میلیارد تومانی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از پرسپولیس و سازمان لیگ فوتبال مسابقه با تاخیر نیم ساعته و از ساعت 18:30 آغاز شد. مسابقه با نتیجه 1-0 به پایان رسید.  اختلاف بین شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و سازمان لیگ فوتبال باعث شد که حاشیه‌ها زودتر از شروع مسابقه آغاز شوند! تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی پایتخت با شکست دادن نفت مسجدسلیمان 14 امتیازی شد و توانست با سه پله صعود به رده دوم جدول لیگ صعود کند و پشت سر سپاهان 16 امتیازی و بالاتر از گل‌گهر و استقلال 13 امتیازی قرار بگیرد. به این ترتیب سرخپوشان با روحیه‌ بهتر قدم به دربی خواهند گذاشت و شنبه آینده مقابل استقلال بازی می‌کنند.

داور: کوپال ناظمی 
کمک داوران: سعید قاسمی – محمدعلی پورمتقی
کارت زرد: مهران امیری، حمید عبدالهی( مربی) ، مجید عیدی، محمد مهدی احمدی ( نفت مسجدسلیمان) حمید مطهری( مربی) افشین پیروانی( مدیر)( پرسپولیس)
گل: مهدی عبدی( دقیقه 50) پرسپولیس
ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی( از دقیقه 46  سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی( از دقیقه 88 علی شجاعی)، وحید امیری، مهدی عبدی(از دقیقه 90 سید علیرضا ابراهیمی)، عیسی آل کثیر( از دقیقه 85 حامد پاکدل) سرمربی: یحیی گل‌محمدی
ترکیب نفت مسجدسلیمان:
علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی( از دقیقه 64 مهران امیری)، امیر روستایی، میثم نقی زاده( از دقیقه 82 سینا خادم پور)، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری( از دقیقه 64 میرهادی میرجوان)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری سرمربی: فراز کمالوند( به دلیل اخراج در بازی قبل روی نیمکت حضور ندارد.)

دقیقه 5: نفت مسجدسلیمان صاحب یک موقعیت عالی گلزنی شد که حامد لک با یک واکنش خوب دروازه‌ پرسپولیس را بسته نگه داشت.
دقیقه 9: نفت مسجدسلیمان پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه حاصلی برای نفتی‌ها نداشت.
دقیقه 14: ضربه کاشته نفت مسجدسلیمان را حامد لک با یک شیرجه مهار کرد.
دقیقه 15: ارسال بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به سعید اقایی رسید که ضربه بی دقت سر او با اختلاف از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 21: شوت سرلک از پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 24: پاس پشت دفاع پرسپولیس را دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان دفع کرد.
دقیقه 29: ارسال بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به دست مدافع نفت برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.داور کرنر اعلام کرد که این کرنر را مدافعان نفت دفع کردند.
دقیقه 42: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه نفت مسجدسلیمان به بیرون رفت.
دقیقه 2+45: ارسال بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه به سرلک رسید و ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه 3+45: سرنگونی بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه باعث شد که برخی تصور پنالتی بکنند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
نیمه دوم دقیقه 46: شوت از راه دور آل کثیر از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 50: ارسال زمینی ترابی در محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید و او هم با یک ضربه دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد. در این صحنه دروازه بان نفت هم دچار اشتباه شد.
دقیقه 57: دروازه بان نفت مسجدسلیمان یک موقعیت مسلم گلزنی را مهار کرد و ضربه عبدی را از محوطه شش قدم به خوبی  دفع کرد.
دقیقه 62: مهدی عبدی یک موقعیت صدرصد گلزنی را از دست داد و پاس عیسی آل کثیر را از داخل محوطه شش قدم و دروازه بدون دروازه‌بان نتوانست باز کند. ضربه او از دروازه خالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: اشتباه حامد لک نزدیک بود کار دست پرسپولیس بدهد و نفتی‌ها را به گل برساند.
دقیقه 67: ضربه کرنر نفت مسجدسلیمان حاصلی برای این تیم نداشت و توپ یک راست از خط طولی زمین به بیرون رفت.
دقیقه 71: ضربه کاشته نفت مسجدسلیمان را لک مهار کرد اما به دلیل برخورد بازیکن نفت به او تعادلش را از دست داد و  داور خطای مهاجم نفت را روی دروازه بان نفت اعلام کرد که باعث درگیری لفظی کمال کامیابی نیا با یکی دو بازیکن نفت شد.
دقیقه 74: احمدی ضربه کاشته نفت مسجدسلیمان را زد که از روی دروازه پرسپولیس  با اختلاف اندکی به بیرون رفت.قبل از زدن این ضربه کاشته مطهری مربی پرسپولیس با داور مسابقه جدل لفظی داشت.
دقیقه 83: ضربه کاشته پرسپولیس را ترابی روی دروازه نفت فرستاد که دروازه‌بان آن را با مشت دور کرد.
دقیقه 88: نفت مسجدسلیمان صاحب یک موقعیت گلزنی شد ولی مدافعان توپ را دفع کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها