به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۰۸۲۸۹

نقد و بررسی بازی پابجی موبایل

گروه فناوری: تعداد گیمرها و شدت محبوبیت بازی‌های ویدئویی در جهان، کاملا به وضعیت تکنولوژی و فناوری در جامعه بستگی دارد. هرچه تکنولوژی پیشرفت کند، تعداد گیمرها و افراد علاقه‌مند به بازی‌های ویدئویی افزایش می‌یابد؛ چراکه با پیشرفت تکنولوژی مورد استفاده در بازی‌های ویدئویی، بازی‌ها جذاب‌تر و مهیج‌تر می‌شوند.
نقد و بررسی بازی پابجی موبایل
از آن جایی که در تاریخ به دوران امروزی عصر دیجیتالی گفته می‌شود، مطمئنا تعداد بازی‌های ویدئویی جذاب و محبوب در جهان بسیار بیشتر شده است. یکی از بازی‌های جدید و محبوب بین گیمرها، بازی پابجی موبایل بوده که در این مطلب به صورت کامل آن را بررسی خواهیم کرد.
شرکت تنسنت به عنوان طراح بازی پابجی موبایل، هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد این بازی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی تاریخ شود. البته ذهنیت شرکت کرافتون همواره برای چنین موفقیت‌های بزرگی در حوزه طراحی بازی‌های ویدئویی آماده است؛ چراکه این شرکت کره‌ای توانسته چنین موفقیت‌هایی را تجربه کند و قطعا ذهنیت بسیار آماده‌تری نسبت به باقی رقبای خود دارد. نتیجه این ذهنیت بزرگ و پیروز، تبدیل شدن بازی پابجی موبایل به بهترین بازی بتل رویال در جهان است. شاید برای شما نیز سوال باشد؛ بازی پابجی چه چیزی است؟

بازی پابجی (PUBG)
بازی ذکر شده، توسط شرکت تنسنت پابجی نام گذاری شده است. پابجی در واقع مخفف عبارت Player Unknowns Battle Grounds بوده که از نام آن، می‌توان سبک بازی اکشن آن را متوجه شد. بازی پابجی، یک بازی ویدئویی در سبک اکشن بوده که شرکت کرافتون آن را با سبک بازی تیراندازی مدرن طراحی کرده است.
این بازی برای اولین بار در ابتدای سال 2017 منتشر شد و شرکت کرافتون فعالیت این بازی را در عرصه کشوری شروع کرد. در همان سال اول، بازی پابجی موجب غافلگیری شدید شرکت کرافتون شد؛ بازی پابجی در طول چندین ماه توانست بیش از 60 میلیون کاربر از سرتاسر جهان جمع‌آوری کند و نام خود را در بین بازی‌های محبوب جهان جای دهد. البته بسیاری از کارشناسان و متخصصان حوزه بازی‌‌های ویدئویی معتقد بودند این محبوبیت حبابی بیش نبوده و در عرض چند ماه از بین خواهد رفت.

برخلاف تمامی تصورات، پابجی به درو کردن طرفداران و کاربران دیگر بازی‌ها ادامه داد و رفته‌رفته توانست بزرگ‌ترین رقبای خود را در عرصه جهانی از دور رقابت‌ها حذف کند. بخش بزرگی از موفقیت‌های دیگر بازی پابجی، به زمان طراحی بازی پابجی موبایل در سال‌های بعدی برمی‌گردد.
شرکت کرافتون با طراحی بازی پابجی موبایل، بار دیگر توانست طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد؛ چراکه امکان اجرا و رقابت در نبرد پابجی را در اختیار کاربران اندروید قرار داد تا بتوانند این بازی خارق‌العاده را در گوشی‌های خود اجرا کنند. البته اجرای این بازی در گوشی به هیچ وجه دشوار نیست و افراد می‌توانند آن را در تمامی گوشی‌ها دانلود و نصب کنند؛ زیرا با وجود کیفیت فوق‌العاده و بی‌نظیر بازی پابجی موبایل در گوشی، هیچ نیازی به یک دستگاه قدرتمند و گران قیمت برای اجرا ندارد.
امروزه بازی پابجی موبایل صدها میلیون بار در دنیای دیجیتالی دانلود شده است و تمامی کاربران به جذابیت و گیم‌پلی فوق‌العاده آن پی برده‌اند. به‌حدی که اکثریت کاربران در دنیای دیجیتال، از بازی پابجی موبایل به عنوان بهترین بازی اندروید تاریخ و بهترین بازی در سبک بتل رویال یاد می‌کنند. در ادامه مطلب، به صورت کامل گیم پلی بتل رویال پابجی موبایل را برایتان شرح خواهیم داد.

گیم پلی پابجی موبایل

گیم‌پلی حرفه‌ای پابجی موبایل
همان طور که متوجه شدید، بازی پابجی موبایل یک نبرد و رقابت اکشن است که کاربران برای کسب پیروزی باید یکدیگر را به قتل برسانند. اما گیم پلی بازی پابجی موبایل به هیچ وجه در کشت و کشتار خلاصه نمی‌شود؛ بلکه شرکت کرافتون از هنر طراحی گیم پلی بازی‌های ویدئویی در این بازی استفاده کرده است. گیم پلی اکشن و خشونت‌آمیر پابجی موبایل به قدری جذاب بوده که کاربران حاضر به رقابت در کل ساعات شبانه روز هستند.
بر خلاف تصورات، کشتارهای بیشتر در بازی پابجی موبایل به معنای کسب پیروزی در این بازی نیست؛ چراکه شرکت کرافتون در طراحی گیم پلی پابجی موبایل، سعی کرده این بازی را در راستای هوش و تکنیک رقابت سوق دهد. البته شرکت کرافتون عموما در در طراحی بازی‌هایی همانند پابجی موبایل و پابجی نیو استیت، از این ترفند استفاده می‌کند.

گیم پلی بتل رویال پابجی موبایل به سه مرحله کلی تقسیم می‌شود؛ سقوط، غارت و بقا. بازیکنی که بتواند این سه مرحله را به نحو احسن با حداکثر مهارت خود بگذراند، شانس موفقیت بیشتری در بازی پابجی موبایل خواهد داشت. پس نیاز است شما قبل از هرگونه اقدام برای حضور در بازی پابجی موبایل، مهارت‌های موردنیاز را برای حضور در مسابقات پابجی موبایل تقویت کنید. هرکدام از این مراحل را به صورت کامل برایتان شرح می‌دهیم.

سقوط
در اولین مرحله از مسابقات بتل رویال پابجی موبایل، 100 بازیکن به صورت رندوم در یک میدان نبرد رقیب یکدیگر می‌شوند. هرکدام از این بازیکنان در یک هواپیما حضور دارند؛ هواپیمایی که در حال پیمودن مسیر مشخصی از میدان نبرد است. کاربران باید با انتخاب مناطق موردنظر خود برای فرود آمدن، نبرد را آغاز کنند. البته باید توجه داشته باشید که انتخاب منطقه موردنظر در میدان نبرد پابجی موبایل به هیچ وجه کار آسانی نیست و ریسک بسیار عظیمی دارد؛ اگر هرگونه اشتباهی در انتخاب منطقه نبرد مرتکب شوید، با عواقب سهمگین آن روبه‌رو خواهید شد.

غارت
شاید برایتان جالب باشد بدانید که شما در حین سقوط کردن به میدان نبرد، هیچ سلاح و تجهیزات خاصی به همراه خود ندارید. سلاح‌ها و تجهیزات موردنیاز افراد برای قتل‌عام و بقا، در مناطق مختلف میدان نبرد پنهان شده‌اند. هرکدام از این سلاح‌ها در سطح خاصی از قدرت و کاربرد قرار دارند و مطمئنا کاربری که سلاح بهتری برای نبرد پیدا کند، شانس پیروزی بسیار بیشتری در بازی خواهد داشت. هرکدام از مناطق نبرد در پابجی موبایل، غنی از سلاح‌های مختلف است و کاربر باید با شناخت کافی در منطقه‌ای فرود بیاید که غنی‌تر باشد.

بقا
در نهایت، به اصلی‌ترین مرحله از بازی پابجی موبایل می‌رسیم، مرحله‌ای که هیجان و آدرنالین بازی پابجی موبایل در رگ‌های بازیکنان جریان خواهد یافت. همان طور که متوجه شدید، زنده ماندن اولویت و هدف اصلی کاربران در بازی پابجی موبایل است. اما به نظر شما چگونه می‌توان در یک منطقه به نام "میدان جنگ" در حالی که 100 کاربر با تجهیزات و سلاح‌های مختلف به دنبال کشتار رقبای خود هستند، زنده ماند؟
این داستان وقتی جذاب می‌شود که پس از گذشت مدتی کوتاه از آغاز نبرد، مناطق ممنوعه میدان نبرد بزرگ‌تر می‌شود و قتل‌عام در میدان نبرد اوج می‌گیرد. در این میان کاربران مجبور هستند تا از سلاح‌ها و تجهیزاتی که به همراه خود دارند، برای کشتار رقبای خود استفاده کنند و برای بقا بجنگند. توجه داشته باشید که درگیری و قتل دشمنان اولویت آخر شما است؛ زیرا جوایز و هدایای بازی تنها به بازماندگان نبرد تعلق می‌یابد و تعداد کشته‌های شما در میدان نبرد هیچ تاثیری بر شانس موفقیت شما نخواهد داشت.

یوسی پابجی موبایل

یوسی پابجی موبایل
قطعا با مطالعه بخش قبلی، به درک خوبی از گیم پلی پابجی موبایل رسیده‌اید. یکی از رایج‌ترین سوالاتی که قطعا در ذهن هر کاربری وجود دارد، مفهوم یوسی پابجی موبایل می‌باشد. تا به حال میلیون‌ها سرچ با این موضوع در موتورهای جستجوی مختلف وجود داشته است؛ یوسی چیست؟
شرکت کرافتون برای افزایش جذابیت و هیجان بازی پابجی موبایل برای کاربران و افزایش دشواری دسترسی به آیتم‌های مختلف، واحد پولی یوسی (UC) را در اختیار آن‌ها گذاشته است. این واحد پولی به‌قدری برای کاربران اهمیت دارد که می‌توان گفت تمامی نبردها و رقابت‌ها در قالب پابجی موبایل، برای به‌دست آوردن هرچه بیشتر یوسی پابجی موبایل برگزار می‌شوند. امروزه شیوه‌های مختلفی برای دریافت یوسی پابجی رایگان در دنیای دیجیتالی وجود دارد که امکان کسب یوسی پابجی موبایل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
البته برخی شیوه‌های دیگر نیز برای کسب یوسی پابجی موبایل وجود دارد که اصلی‌ترین آن‌ها، حضور در مسابقات رویال پس پابجی موبایل است. این سری مسابقات صرفا برای کسب جوایز و هدایای ویژه در اختیار کاربران قرار داده شده و یکی از بهترین منابع موجود برای گرفتن یوسی پابجی موبایل رایگان از بازی است. در ادامه، به کاربردهای این وسیله محبوب می‌پردازیم.

کاربردهای یوسی پابجی موبایل
شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمامی رقابت‌ها برای به‌دست آوردن یوسی پابجی موبایل، صرفا برای دسترسی داشتن به 2 آیتم خاص است. یوسی پابجی موبایل تنها 2 کاربرد در بازی دارد؛ اما این کاربردها به‌قدری ارزشمند و جذاب هستند که باعث برگذاری چنین نبردهایی در سرتاسر جهان شده‌اند. به شما توصیه می‌کنیم قبل از اجرای بازی پابجی موبایل، به خوبی کاربردهای این وسیله محبوب را بشناسید. کاربردهای عمومی یوسی پابجی موبایل را برایتان شرح می‌دهیم:
•    همان طور که انتظار می‌رود، شرکت کرافتون برخی تجهیزات و سلاح‌های خاص در اختیار کاربران پابجی موبایل قرار داده است تا با استفاده از آن‌ها، شانس پیروزی خود را در بازی افزایش دهند. دسترسی به تمامی این تجهیزات و سلاح‌ها، نیازمند ژرداخت تعداد مشخصی یوسی ژابجی موبایل اورجینال است. کاربران اگر بخواهند با خرید تجهیزات و آیتم‌های مختلف برای کارکتر شانس پیروزی آن را افزایش دهند، باید به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل برای خود باشند.
•    دومین کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل، به بهترین رقابت این بازی برمی‌گردد؛ رقابتی که پیش از این هم با آن آشنا شده‌اید. شرکت در سری رقابت‌های رویال پس پابجی موبایل، به هیچ وجه نیازمند پرداخت یوسی نیست؛ اما اگر کاربران بخواند در بخش اصلی این رقابت‌ها حضور یابند و شانس خود را برای کسب جوایز و هدایای ویژه امتحان کنند، باید مجوز حضور در الایت پس پابجی موبایل را خریداری کنند. این مجوز با یوسی پابجی موبایل در نبرد رویال پس فروخته می‌شود و مطمئنا تعداد کثیری از کاربران، حاضر به پرداخت تمامی دارایی‌های خود برای حضور در این نبرد هستند.

آیا می‌توان یوسی پابجی موبایل ارزان خریداری کرد؟
امیدواریم با مطالعه این مطلب، به درک خوبی از بازی پابجی موبای رسیده باشید. با توجه به محبوبیت یوسی پابجی موبایل در جهان، کاربران ایرانی نیز همانند تمامی کاربران خارجی دیگر، به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل ارزان هستند. در حال حاضر این امکان برای کاربران ایرانی وجود دارد؛ زیرا فروشگاه‌های چون وبسایت یوسی پابجی موبایل در ایران تاسیس شده‌‌اند که تمامی واسطه‌ها را برای خرید یوسی پابجی موبایل حذف کرده‌اند. اگر به دنبال خرید یوسی پابجی موبایل ارزان قیمت برای خودتان هستید، فروشگاه یوسی پابجی موبایل را به خوبی بررسی کنید.
منبع: https://ucpubg.vip/blog/pubg-mobile-review/
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها