به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۰۸۳۸۲

«دختر گمشده» پیشتاز جوایز فیلم گاتهام شد

«دختر گمشده» پیشتاز جوایز فیلم گاتهام شد
گروه فرهنگی: جوایز فیلم مستقل نیویورک (گاتهام) چهار جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی خود را به فیلم «دختر گمشده» ساخته «مگی جیلنهال» اعطا کرد.به گزارش ایسنا، مراسم اعطای جوایز فیلم مستقل گاتهام در نیویورک برگزار شد و فیلم «دختر گمشده» به کارگردانی «مگی جیلنهال» توانست با کسب چهار جایزه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه و بازیگر زن (اولیویا کلمن) پیشتاز این رویداد سینمایی نام بگیرد.
 
«شوالیه سبز»، «گذشتن»، «خوک» و «الگوی آزمون» دیگر نامزدهای شاخه بهترین فیلم بودند که دو فیلم «گذشتن» و «الگوی آزمون» که به ترتیب در ۳ و ۵ شاخه نامزد کسب جایزه بودند در نهایت موفق به کسب هیچ جایزه‌ای نشدند. در سایر شاخه‌ها جایزه بهترین مستند به «فرار» ساخته «جوناس پوهر راسموسن» رسید و فیلم ژاپنی «ماشین منو بران» ساخته «ریوسوکی هاموگوچی» نیز به عنوان بهترین فیلم بین‌المللی سال انتخاب شد. 
در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی «اولیویا کلمن» برای فیلم «دختر گمشده» به صورت مشترک با «فرانکی فایسون» برای بازی در فیلم «کنت شامبرلین» برنده شدند و بازیگر نقش مکمل نیز به «تروی کوتسور» برای فیلم «کودا» رسید. 

جوایز گاتهام، در شاخه بازیگر زن و مرد، برندگان متمایزی معرفی نمی‌کند و دو جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و مکمل را به عنوان برنده اعلام می‌کند. در بخش تلویزیونی نیز سریال کره‌ای «بازی مرکب» به عنوان برنده انتخاب شد. 
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها