به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۵۸

امیکرون، جام ملت‌های آفریقا را لغو می‌کند؟

امیکرون، جام ملت‌های آفریقا را لغو می‌کند؟
گروه ورزشی: طبق گزارش‌ها در فرانسه، جام ملت‌های آفریقا ممکن است به دلیل ظهور نوع ویروس کرونای امیکرون لغو شود.مسابقات به میزبانی کامرون قرار است از ۹ ژانویه آغاز شود و تا ۶ فوریه ادامه داشته باشد و چندین بازیکن لیگ برتری - از جمله دو مهاجم لیورپول، محمد صلاح و سادیو مانه - در اواسط فصل باشگاه های خود را ترک کنند تا در این رقابت ها شرکت کنند.
 
کمیته سازماندهی مسابقات در پایان ماه اکتبر با CAF ملاقات کرد تا یافته های خود را در گزارش آماده سازی مسابقات معرفی کند. کمیته اعلام کرد که برای برگزاری ایمن مسابقات به "توجه فوری" نیاز است.یکی از مواردی که نیاز به توجه فوری داشت «مسائل بهداشتی» مربوط به همه‌گیری ویروس کرونا و استقبال هواداران در ورزشگاه کامرون بود.

اما شک و تردیدهای تازه در مورد برگزاری تورنمنت، خبر خوشایندی برای لیورپول خواهد بود، زیرا در صورت برگزاری رقابت ها، صلاح و مانه را برای بخش مهمی از چالش قهرمانی لیگ برتر از دست خواهند داد.گزارش‌ها در اوایل سال جاری نشان می‌داد که بازیکنان لیگ برتر می‌توانند پس از بازی‌های کریسمس باشگاه خود را ترک کنند تا قوانین قرنطینه در آفریقا را پشت سر بگذارند و به موقع در مسابقات شرکت کنند.

آرسنال تیم دیگری است که چندین بازیکن را برای این تورنمنت به آفریقا می‌فرستد، پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی به توماس پارتی از غنا، محمد الننی مصری و نیکلاس پپه از ساحل عاج در این مسابقات پیوست.چلسی احتمالا ادوارد مندی دروازه بان سنگالی خود را برای تورنمنت زمستانی از دست خواهد داد، در حالی که منچسترسیتی باید بدون ریاض محرز، وینگر الجزایری خود کنار بیاید.واتفورد ممکن است پنج بازیکن از جمله مهاجمان کلیدی اسماعیلا سار و امانوئل دنیس را برای این تورنمنت از دست بدهد، در حالی که لسترسیتی قرار است چهار بازیکن را از دست بدهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها