به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۱۱۵۵۵

متاورس چگونه به شبیه سازی کمک می‌کند؟

متاورس چگونه به شبیه سازی کمک می‌کند؟
گروه فناوری:بنیانگذار شرکت ترلو تجربه خودش از برپایی جلسات با استفاده از واقعیت مجازی در دوران کرونا و دورکاری را بیان کرد.وقتی همه‌گیری ویروس کرونا میلیون‌ها گروه و شرکت را مجبور به پذیرش دورکاری کرد، ابزار‌هایی مانند Dropbox، Zoom و Slack امکان انتقال ارتباط‌ها را تقریباً یک شبه فراهم کردند. اما این جابه‌جایی با سرعت انجام شد و اکنون شاهد اشکالاتی پایه‌ای در این ابزار هستیم.

اکنون مایکل پرایور، بنیانگذار شرکت ترلو، به تازگی تجربیات خود را در استفاده از فناوری واقعیت مجازی برای گرد هم آوردن اعضا به صورت مجازی شرح داد. او در این باره گفت: "با این فناوری افراد جدیدی به گروه‌های ما می‌پیوندند که هرگز در زندگی واقعی با آن‌ها ملاقات نداشته ایم و تنها چیزی که در مورد آن‌ها می‌دانیم عکس نمایه و تصویر پس زمینه آنهاست. در واقع هیچ تجربه‌ای فراتر از این را نمی‌توان انتظار داشت."قبل از همه‌گیری، گروه بیش از ۱۰۰ نفری Trello، سالانه یک گردهمایی حضوری در یک استراحتگاه داشتند. بیشتر وقت این گردهمایی صرف صحبت کردن، بازی کردن و آشنایی با یکدیگر می‌شد. اگرچه کار از راه دور کارایی بسیاری دارد، اما این جلسات برای برقراری اعتماد و رفاقت بسیار مهم بود.

وی ادامه داد: "اما گام بعدی ما تکرار تعاملات و ارتباطات انسانی در دنیای دیجیتال است که در دنیای فیزیکی به آن عادت کرده‌ایم. متاورس در اینجا این فرصت را برای ما به ارمغان می‌آورد. ویژگی‌های خاصی مانند صدای فضا و ماهیت ۳ بعدی متاورس، می‌تواند به غنی‌تر شدن تجربه ما کمک کند. برای مثال یک برنامه کاربردی در هدست‌های Oculus حتی به شما امکان می‌دهد در حالی که در کنار همکاران آنلاین خود در یک اتاق مجازی نشسته اید، روی رایانه واقعی خود روی میز خود کار کنید و در حالی که مشغول کار کردن هستید، می‌توانید سر خود را بچرخانید و از شخصی بخواهید که خم شود و به صفحه نمایش شما نگاه کند. می‌توانید یک گردهمایی مجازی را امتحان کنید تا افراد را با شرایط آشنا کنید."
برچسب ها: متاورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها