به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۱۱۷۱۵

منصوریان: بازی با شمس آذر قشنگ شد

منصوریان: بازی با شمس آذر قشنگ شد
گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم شمس آذر قزوین اصلاً ضد فوتبال بازی نکرد و برای همین احساس می‌کنم بازی قشنگ شد.به گزارش ایسنا علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی تیمش مقابل شمس آذر قزوین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: این برد را به بازیکنان، هواداران و مجموعه باشگاه تبریک می گویم. می دانستیم با تیم سرسختی بازی داریم. این تیم هفته گذشته سایپا را شکست داده بود و به همین دلیل تلاش کردیم با ترکیب بازی قبلی‌مان و دو، سه تغییر وارد زمین شویم. اگر زود به نتیجه نمی رسیدیم، امکان داشت اتفاقاتی که در این یکی، دو روز در جام حذفی افتاده است، گریبان‌گیر ما شود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خیلی خوب توانستند ضربات نهایی را به ثمر برسانند.
 
وی ادامه داد: تمام تعویض‌هایمان را در این دیدار انجام دادیم تا بتوانیم هم بازی را با آرامش اداره کنیم و هم این که انرژی‌مان را برای بازی بسیار سخت با فولاد ذخیره کنیم. پیامدهای خوب این دیدار این است که دو، سه جوانمان را وارد زمین کردیم که از آن ها خیلی راضی هستیم و از آن ها می‌توانیم به عنوان ذخیره طلایی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: بعد از خطاهایی که حامدی انجام داد، احساس کردم ممکن است ۱۰ نفره شویم و به همین دلیل او را تعویض کردم تا متوجه شود بعد از این که اخطار می‌گیرد باید حواسش جمع‌تر باشد و همین که بتوانیم او را با توجه به این که جزو نفرات اصلی‌مان است برای بازی با فولاد حفظ کنیم. همچنین وقتی برای یک لحظه فشار بازی خیلی بالا رفت، عباس بوعذار را هم که از قبل آسیب دیدگی داشت تعویض کردم. از عملکرد پور ابوالقاسم و خرم آبادی راضی هستم. این نفرات مسیر طولانی دارند اما باید خیلی تلاش کنند. از عملکرد دروازه‌بانمان هم راضی بودم و خیلی با اطمینان درون دروازه بود و هم این که این نوید را به ما داد که گوهری و فرزین در یک قواره هستند و ما دغدغه نخواهیم داشت. ضمن اینکه یک گل خوب به پیام پارسا در رده امید داریم که آینده بسیار روشنی دارند. در مجموع از دروازه‌بان‌هایمان راضی هستم.

منصوریان گفت: بازگشت مطلق زاده یک نوید خیلی خوب داشت اما هنوز مطلق زاده واقعی نیست و امروز او را آوردیم تا به شرایطی برسد که کم‌کم خود را پیدا کند. او بازیکن فوق العاده با کیفیتی است و با بودن او، حنفی و حامدی در خط هافبک دفاعی، تقریبا گارانتی می شویم.

وی بیان کرد: در مجموع از بازی راضی بودیم و این را هم بگویم که حریف ما اصلاً لیگ یکی بازی نکرد. تفکرات سرمربی شمس آذر خوب است و او را می‌شناسم. او اصلاً ضد فوتبال بازی نکرد. می توانستند با دفاع لایه ای کاملا بسته بازی کنند و حتی ما را به چالش بکشند اما در تمام طول بازی در وسط زمین فوتبال بازی کردند و برای همین نیز احساس می‌کنم بازی قشنگ شد. استخوان بندی این تیم از فوتبالیست‌های خوزستانی است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها