به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : ۳۱۲۵۳۹

بارسلونا در آستانه جذب ستاره مراکشی آژاکس

گروه ورزشی: نصیر مزراوی که قراردادش با آژاکس در پایان فصل تمام می شود، مورد توجه بارسا قرار دارد و در انتقالات زمستانی می تواند با باشگاه کاتالان قرارداد امضا کند.
بارسلونا در آستانه جذب ستاره مراکشی آژاکس
بارسلونا روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. در لالیگا با رئال صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد و در لیگ قهرمانان نیز حذف شد و به لیگ اروپا سقوط کرد.
بارسا برای تقویت خود در زمستان برنامه های خاصی مدنظر دارد و نیاز به جذب یک مهاجم باکیفیت و بزرگ در این تیم شدیدا حس می شود. سران باشگاه اما از حالا قصد دارند برای تابستان نیز خود را مهیا کرده و تیم را به بهترین شکل تقویت کنند.
 


به همین منظور چندی پیش در تورین ملاقاتی بین خوان لاپورتا رئیس بارسا و مینو رایولا ایجنت فوتبالی مشهور صورت گرفت. رایولا مدیریت برنامه های چند بازیکن بزرگ از جمله  ارلینگ هالند را برعهده دارد ولی در حال حاضر مشکلات اقتصادی بارسا اجازه نمی دهد تا در مورد ستاره نروژی رویاپردازی کند.
 اولین خروجی موفق مذاکرات با رایولا توافق بر سر جذب نصیر مزراوی بوده است. مزراوی مدافع راست 24 ساله مراکشی آژاکس در پایان فصل قراردادش تمام خواهد شد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی بارسا شود. لاپورتا به رایولا و مزراوی برای این انتقال پاداشی جداگانه نیز پرداخت خواهد کرد.
 

 
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا برای ژانویه به آژاکس پیشنهاد معاوضه مزراوی و سرجینیو دِست را داده که با مخالفت
روبرو شد و به همین دلیل قصد دارد تا تابستان صبر کرده و مزراوی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.
ادوین فن درسار مدیر باشگاه آژاکس در مورد وضعیت نصیر مزراوی گفت:« ما بسیار علاقه مندیم تا مزراوی با ما ادامه دهد ولی واقعیت این است که از چند ماه پیش مذاکرات تمدید متوقف شده و همه چیز به بهن بست خورده است. اواخر دسامبر هستیم و چیزی به سال جدید نمانده است. به شخصه تصور می کنم مزراوی از جمع ما جدا می شود و زانویه تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها