به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۳۱۳۵۶۰

گراهام: ترامپ در انتخابات 2024 پیروز می‌شود

گروه بین‌الملل: سناتور با نفوذ جمهوری‌خواه، می‌گوید اگر دونالد ترامپ، در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 شرکت کند، به احتمال زیاد می‌تواند دوباره به کاخ سفید راه یابد.
گراهام: ترامپ در انتخابات 2024 پیروز می‌شود
به گزارش «نیوزویک»، لیندزی گراهام، می‌گوید عموم جمهوری‌خواهان به نیکی از دوران ریاست‌جمهوری ترامپ یاد می‌کنند، و او را از نظر سیاست کلان موفق‌ترین رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از رونالد ریگان می‌دانند. به گفته گراهام، پایگاه جمهوری‌خواهان قدردان ترامپ هستند، و اگر او بخواهد خودش را نامزد انتخابات کند، برایش هیچ مانعی وجود ندارد، مگر اینکه برخی از اعضای حزب بخواهند کاندید دیگری جلوی او علم کنند. سناتور کارولینای جنوبی می‌گوید جمهوری‌خواهان همه کارهای ترامپ را قبول ندارند، اما از منظر سیاست کلان او را موفق‌ترین رئیس‌جمهوری پس از ریگان می‌دانند. لذا اگر ترامپ کارزار حساب‌شده‌ای راه بیندازد، می‌تواند در سال 2024 به کاخ سفید برود. گراهام گفت: «به عقیده من، کاری که او باید بکند این است که به مردم یادآوری کند چگونه مرزها را امن کرد، چگونه با داعش جنگید و آن را نابود کرد، و چگونه اوضاع ما در عرصه بین‌الملل خیلی بهتر از الان بود. مذاکرات با ایران کابوسی در حال شکل‌گیری برای اسرائیل است. استقلال انرژی ما هم از بین رفته است.»
او تاکید کرد اگر جمهوری‌خواهان بتوانند در سال 2022 اکثریت هر دو مجلس نمایندگان و سنا را به دست آورند، آن وقت سال 2024 می‌تواند سال پیروزی ترامپ باشد. جمهوری‌خواهان امیدوارند در سال 2022 کنگره را از دموکرات‌ها پس بگیرند و برای جو بایدن مانع‌تراشی کنند. حزب رئیس‌جمهوری معمولاً در انتخابات میان‌دوره ضعیف عمل می‌کند. نظرسنجی‌هایی که توسط موسسات مختلف آمریکایی برگزار می‌شود، به طور پیوسته نشان می‌دهد که ترامپ کماکان فرد مورد علاقه برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در میان رای‌دهندگان حزب جمهوری‌خواه است. برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که ترامپ، بایدن را در یک رقابت فرضی شکست می‌دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها