به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۱۴۵۶۲
یزدانی آماده درخشش مقابل مس؛

دکتر استقلال؛ سرحال و بی‌تفاوت به حواشی

گروه ورزشی: مدافع بلندقامت آبی‌ها با انگیزه خاصی و بدون‌توجه به حواشی روزهای گذشته تلاش می‌کند تا بتواند بهترین عملکرد را در خط دفاعی استقلال داشته باشد. کاپیتان استقلال نیز بعد از گذراندن دوران نقاهت امروز با چهره‌ای خندان در تمرین تیمش حاضر شد.
دکتر استقلال؛ سرحال و بی‌تفاوت به حواشی
سیاوش یزدانی اگر بهترین بازیکن این فصل استقلال نباشد، بدون تردید یکی از ترین‌ها در جمع شاگردان فرهاد مجیدی است؛ مدافع مشهدی آبی‌ها فصلی کم‌نوسان را تاکنون سپری کرده و یکی از عوامل موفقیت استقلال در فاز دفاعی به شمار می‌رود.
یزدانی که در روزهای گذشته در کانون توجهات به واسطه مسئله خدمت سربازی‌اش بود، سعی کرده بدون توجه به حواشی و با مدیریت آن بتواند به کار خود ادامه بدهد و تاثیرگذاری حواشی روی مسائل فنی‌اش را به حداقل برساند.
 

 

 
مدافع بلندقامت استقلال تلاش زیادی می‌کند تا بتواند در فهرست جدید تیم ملی جای گیرد و حتی در ترکیب تیم به میدان برود، اما هدف او پیش از رسیدن به پیراهن ملی درخشش در بازی‌های باقیمانده نیم‌فصل نخست است.
او امروز در سالن وزنه، با چهره‌ای خندان به انجام تمرینات مدنظر کادرفنی پرداخت و به خوبی توانست تمرینات طراحی شده از سوی کادرفنی را انجام دهد.
از طرفی دیگر وریا غفوری که در هفته‌های گذشته به واسطه مصدومیت نتوانست همراه آبی‌ها باشد و جای خالی او نیز در جمع شاگردان فرهاد مجیدی به چشم آمد، روز گذشته بعد از مدت‌ها در تمرینات گروهی استقلال شرکت کرد و امروز یکی از چهره‌های شاداب در تمرین وزنه آبی‌ها بود.
غفوری که فرهاد مجیدی حساب ویژه‌ای روی درخشش او باز کرده، امروز بسیار خندان در تمرین حاضر شد و به خوبی توانست آیتم‌های طراحی شده از سوی کادرفنی را انجام دهد.
یکی از تغییرات فرهاد مجیدی برای دیدار حساس مقابل مس رفسنجان می‌تواند بازگشت وریا غفوری به ترکیب اصلی باشد که باید دید کاپیتان آبی‌ها در بازگشت به میادین چه نمایشی را از خود به اجرا خواهد گذاشت.
 

 

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها