به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۱۴۹۳۶

بیانیه رسمی بارسلونا در تکذیب افشای دستمزدها

گروه ورزشی: باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسما فهرست منتشر شده درباره دستمزدهای پرداختی خود را تکذیب کرد.
بیانیه رسمی بارسلونا در تکذیب افشای دستمزدها
 باشگاه بارسلونا در طول چند فصل اخیر با بحران جدی مالی روبرو بوده که شیوع جهانی ویروس کرونا نیز به شدت به آن دامن زده است.
این باشگاه تابستان امسال مجبور به قطع همکاری با لیونل مسی و فروش آنتوان گریزمان شد تا بتواند محدودیت پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا را رعایت کند. با این حال آنها فعلا نتوانسته‌اند قرارداد فران تورس، خرید جدید از منچسترسیتی، را به دلیل همین مشکلات ثبت کنند.
روز گذشته لوییس کانوت، خبرنگار برنامه اونزه در تی وی 3، فهرستی را منتشر کرده و مدعی شد که باشگاه دستمزدهای عجیبی را به برخی از بازیکنانش پرداخت می‌کند.
در این فهرست که شامل بازیکنانی بود که بیشترین دستمزد سالانه را دریافت می‌کنند نام بازیکنانی چون سرخیو بوسکتس، یوردی آلبا، ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله دیده می‌شد.
کانوت همچنین مدعی شد که جرارد پیکه بیشترین دستمزد  را در بین بازیکنان بارسا دریافت می‌کند که پیش از کسر مالیات 28 میلیون یورو است.
 

 
او همچنین اعلام کرد که بوسکتس 23 میلیون یورو، آلبا و اومتیتی نیز 20 میلیون یورو. تراشتگن 14 میلیون یورو، کوتینیو 16 میلیون یورو، دمبله و سرجی روبرتو نیز 12 میلیون یورو ناخالص دریافتی دارند.
حالا باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای این اظهارات را تکذیب کرده است. در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه بارسا آمده:« این باشگاه هرگز و در هیچ بازه زمانی چنین مبلغی را پرداخت نکرده و منبع این خبر به صورت کامل تکذیب می‎شود. منابعی که این اطلاعات از آن کسب شده کاملا اشتباه هستند و حتی به واقعیت نزدیک هم نشده‌اند.»
در بخش دیگری از اظهارات کانوت عنوان شده بود که بعضی از بازیکنان مثل پیکه و بوسکتس دریاقت حقوق‌‍شان را به صورت کامل به تعویق انداختند تا به شرایط مالی باشگاه کمک کنند.
 

 
بارسلونا با اشاره به این موضوع در بخش دیگری از بیانیه اضافه کرد:« این اشتباه است که بازیکنان نام برده شده صددرصد حقوق دریافتی خودشان را به تاخیر انداخته‌اند. پیکه، بوسکتس و آلبا در هنگام تمدید قراردادشان در تابستان گذشته حاضر شدند بخشی از دستمزدشان را کاهش دهند.»
این باشگاه اطلاعات منتشر شده از سوی کانوت درباره دستمزدهای پرداختی به بازیکنان تیم اول را «نادرست و غیرحرفه‌ای» خواند و مدعی شد که انتشار این اطلاعات نادرست کار اشتباهی بوده است.
آنها  همچنین اعلام کردند که انتشار چنین آماری می‌تواند روی حقوق فردی بازیکنان تاثیرگذار باشد و حتی اگر صحت داشته باشد نیز باید کاملا محرمانه بماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها