به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۱۵۷۲۴

دیدار یامین‌پور با شاخ‌های اینستاگرام!/تصاویر

دیدار  یامین‌پور با شاخ‌های اینستاگرام!/تصاویر
گروه جامعه: دیدار وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تعدادی از اینفلئونسرهای اینستاگرامی با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی همراه شده است. به هر حال یامین‌پور متعلق به طیف فکری است که دائما اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی و هر چه که متعلق به آن است را تکفیر می‌کنند، حالا جلسه گذاشتن با شاخ‌های اینستاگرام آن هم توسط یک به اصطلاح «ارزشی» خیلی عجیب است و واکنش‌‍های بسیاری داشته. تصاویری از این دیدار که در فضای مجازی بحث برانگیز شده را ببینید:





این دیدار یامین‌پور با اینفلئونسرهای خبرساز موجی از انتقادات را در بین کاربران شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است فعلان فضای مجازی در گلایه‌ای اعلام کردند که اگر این دیدار در دولت روحانی اتفاق افتاده بود، مخالفان و دلوپسان کفن پوش به خیابان آمده بودند.

عارفه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۱:۱۵
فساد هم آبرو شده (381502)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۱:۴۶
لابد .......... کرده (381505)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۳:۱۹
ننگ بر بدحجاب (381511)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۴:۱۴
عجب زرنگیه این وحید زبل عکسهای خودشو با این شاخها نذاشته!!!! که بعدا بگه کی بود کی بود من نبودم! (381523)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۴:۴۷
بهشون نگفت چرا همتون شكل همين؟ دماغ عملى، گونه پروتز، لبها ورم؟ بهشون نگفت اين كارا خوب نيست يا فقط گفت هواى ما رو داشته باشيد؟ (381525)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۶:۳۳
کفش کهنه در بیابان نعمت است. برای کسب محبوبیت یک روز به سراغ تتلو میروند، یک روز سراغ شاخ ها. در حکایت است یکی ادعای پیامبری می کرد، از او پرسیدند پیروانت چه کسانی هستند گفت: خر و گاوها (381530)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها