به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۳۱۶۴۰۴

بایدن: گروگانگیری در تگزاس اقدام تروریستی بود

گروه بین الملل: جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا یک روز پس از گروگانگیری در ایالت تگزاس اعلام کرد که این گروگانگیری اقدام تروریستی بود.
بایدن: گروگانگیری در تگزاس اقدام تروریستی بود
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه به وقت محلی در فیلادلفیا در جمع خبرنگاران درباره گروگانگیری در شهر کالی ویل در ایالت تگزاس در کنیسه یهودیان گفت: این یک اقدام تروریستی بود.
بایدن با اشاره به این امر که مظنون این حادثه که در درگیری با پلیس کشته شد، سلاح خود را از خیابان تهیه کرده بود و با تاکید براینکه قوانین سلاح در آمریکا باید اصلاح شوند، اظهار داشت ایده بررسی سوابق بسیار مهم و حیاتی است اما زمانی که فردی چیزی را از فردی دیگر در خیابان تهیه می کند، شما نمی توانید جلوی چنین حادثه ای را بگیرید.رئیس جمهوری آمریکا افزود: ما همه حقایق را در اختیار نداریم اما گفته می شود او سلاح های خود را از خیابان بدست آورده است.بایدن ادامه داد او آنها را هنگام ورود به آمریکا خریداری کرده است. ما از وجود یک بمب خبر نداریم. ظاهراً این فرد شب اول را در پناهگاه بی خانمان ها سپری کرده است. من هنوز همه جزئیات را ندارم، بنابراین نمی خواهم به جزئیات بیشتر بپردازم.

روایت اف بی آی درباره هویت گروگانگیر
رسانه های آمریکایی عصر شنبه به وقت محلی از وقوع یک گروگان گیری در کنیسه ای در کالی ویل ایالت تگزاس خبر دادند و اعلام کردند نیروی ویژه و همچنین اف بی آی در محل حاضر شده اند.
بر اساس گزارش ها، پلیس آمریکا با مردی که افرادی را در یک مراسم مذهبی در کنیسه ای که به صورت آنلاین پخش می‌شد، گروگان گرفته بود، مذاکره کرد.اف بی ای هویت مظنون گروگان گیری را "مالک فیصل اکرام" یک شهروند انگلیسی ۴۴ ساله معرفی کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها