به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۱۷۰۵۰

واتسکه: هیچ هشداری به هالند نداده‌ایم

واتسکه: هیچ هشداری به هالند نداده‌ایم
گروه ورزشی: رییس باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد که رسانه‌ها باعث ایجاد سوء‌تفاهم بین هالند با باشگاه شده‌اند و باشگاه هیچ اختلافی با این بازیکن ندارد. اخیرا ارلینگ هالند از باشگاه دورتموند ابراز ناراحتی کرد.این بازیکن نروژی تاکید کرد که باشگاه دورتموند به او هشدار داده تا هر چه سریع‌تر تکلیفش را روشن کند و این باعث شده تا از تمرکز لازم برخوردار نباشد.
 
واتسکه، رییس اجرایی باشگاه دورتموند در واکنش به این موضوع گفت: ما با هم صحبت می‌کنیم و از رابطه خوبی برخوردار هستیم. ارلینگ از طریق رسانه‌ها به این نتیجه رسیده بود که ما به او اولتیماتوم داده‌ایم و این اصلا درست نیست. این خبر بی اساس بود و ما هیچ هشداری به این بازیکن ندادیم.

او ادامه داد: ما به صورت مستقیم و روشن با هالند و مدیر برنامه‌های او صحبت می‌کنیم. باید نظرات خود با آن‌ها در میان گذاریم. این‌جا همه چیز شفاف است. هیچ فشاری به بازیکن نمی‌آوریم. اگر هالند به دنبال جدایی است به راه حل لازم خواهیم رسید. باید به دنبال راهکارهای باشیم که همه را راضی کند.هالند در تابستان به احتمال خیلی زیاد از دورتموند جدا خواهد شد و این باشگاه آلمانی رقم فسخ قرارداد او را ۷۰ میلیون یورو قرار داده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها