به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۱۷۲۵۷

نماینده‌ای كه سه تا همسر و ۱۷۰مغازه دارد

نماینده‌ای كه سه تا همسر و ۱۷۰مغازه دارد
گروه سیاسی:  اصلاحات نیوزنوشت: همسر اول و دوم یکی از نمایندگانی که در دوره یازدهم به خانه ملت راه یافته است، خواستار تعیین تکلیف خود و زندگی‌شان شدند زیرا این نماینده همزمان همسر سوم هم دارد.
این نماینده بدون اذن از همسر اول اقدام به ازدواج با همسر دوم کرد؛ همسر دوم یک دختر ۲۴ ساله و اهل ولنجک تهران است.حکایت ازدواج‌های متعدد  این نماینده مجلس همچنان برقرار است و در آخرین ازدواج، یک دختر ۲۰ ساله اهل قزوین را به همسری برگزید این در حالی است که این دختر شاگرد او در دانشگاه بود.
همسر اول و دوم این عضو یکی از کمیسیون های حساس مجلس برای پیگیری حق و حقوق خود از مسئولان مجلس خواسته‌اند که پرونده تخلفات مالی و اخلاقی همسرشان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع شده و زمینه عدم صلاحیت وی برای دورهای بعدی مجلس فراهم شود.
این نماینده ۱۷۰ مغازه در پاساژ قائم شهرری داشته و  در منزل سه طبقه دارای استخر و سونا و جکوزی  در خیابان باغ طوطی و در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی سکونت دارد.
برچسب ها: مجلس

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۰
در هر حال از عارف که بهتره که رای می گرفت و سکوت می کرد چه کار به زندگی شخصی نماینده داریم؟ سال 94 ملت رای دادن به عارف رای را که گرفت اصولگرا شده بود اونم اصولگرای کاملا ساکت لذا طرف اصولگرا باشه صد شرف داره که اصلاح طلب باشه با این حرفها هم فکر نمی کنم کسی به اصلاح طلبها دیگه اقبالی کنه و رایی داشته باشند (381860)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۴
داشتن 170 مغازه زندگی شخصی نیست. اگر کمی نهج البلاغه بخوانی حرفم را می فهمی. راست است که خواندن نهج البلاغه برای برادران ارزشی ممنوع شده است؟ (381878)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۹:۳۳
اصلا این خبر هیچ ربطی به ایجاد توجه ها به اصلاح طلبان نداره. اکثریت مردم از بحث اصلاح طلب و اصولگرا چند سالی است عبور کرده اند. نمی‌دونم واقعا چه ربطی داشت که شما بحث آقای عارف و اصلاح طلب و اصولگرا رو وسط کشیدید (381903)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۰:۲۰
بیخود نیست این ها فشار حداکثری ترامپ را «تحمل» می کنند؛ خوب، هم اوضاع ..... به راهه و هم اوضاع شکم شان. من هم بودم برجام آتش می زدم؛ مگه احمقم که این سفره و این..... را که تحریم برایم پهن کرده ول کنم؟ (381862)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۹:۱۱
ظاهرا به کل دروغ بوده (381899)
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۱۵:۰۵
درست است که این خبر دروغ بوده، اما کامنت مربوط به آن توصیف واقعی وضع موجوده (381957)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۹:۳۴
دقیقا

اینها با این ثروت و سرمایه ها هرگز نخواهند توانست مردم عادی را درک کنند.

هر اتفاقی هم بیوفته ککشان نمیگزد (381904)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۵:۱۶
نزول اخلاق در جامعه نهادینه می شود. این از نماینده اش که احتمالا زن سوم هم سن فرزندانش است و آن هم از وزیری که رسالت فرهنگ را یدک می کشید و زن دوم خود را را با اسلحه کشت. از بقیه چه انتظاری می توان داشت! (381883)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۹:۳۱
۱۷۰ مغازه در مالکیت او قرار دارد

خیلی ها در آرزوی این هستند که یکی از این مغازه ها در اجاره اونها باشه ، یعنی یه پولی برای اجاره آنها داشته باشند که ندارند متاسفانه!!!!!
اونوقت یک نماینده با این حجم از ثروت واقعا چطوری میخواد درد و مشکلات مردم رو درک و حل کنه؟؟؟؟ (381902)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۰:۰۳
مشکل بزرگ مردم این است که از قدرت ارتجاع و از اخلاق ماکیاولیستی سران آن غافل هستند. تا نماینده ای از آقای رئیسی انتقاد می کند ارتجاع از آستین ماکیاولی یک داستان سه همسری و 170 مغازه ای در می آورد. این جماعت در دوران مشروطه با غلامبارگان متحد شدند و بلوای توپخانه را راه انداختند، در 28 مرداد رفتند وردست پری بلنده و شعبان بی مخ، در انقلاب ایران هم که خودشان بارها اعلام کرده اند از اراذل و اوباش استفاده می کنند. مراقب فریبکاری ارتجاع باشیم که به هیچ اصل اخلاقی و به هیچ دینی پایبند نیست. (381907)
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۰۴:۳۵
مردم چرا در انتخابات مجلس شرکت می کنند و به آشغال ها رای می دهند؟!!!
نماینده مجلس تعداد صد و هفتاد مغازه دارد؟!
از کجا آورده؟!
یعنی پول بادآورده نفت ایران این جوری خرج میشه؟!
امام خمینی می گفت باید سازمان از کجا آورده اید تاسیس بشود برای چی؟!!
خمینی و شهدا راه خمینی کجا رفتند و جانشینان آنها چه کار می کنند؟!!!!!!
سکوت تنها وظیفه ............ است؟؟!!!!!!!!!! (381931)
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۱۵:۰۴
چی میگی بنده خدا بند را آب برده (381956)
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۲۰:۵۴
خانه از پای بست ویران است کل مملکت غرق در فساد واختلاسه امکان اصلاح صفره امیدی به بهبود وضعیت نیست سوءاستفاده از قدرت نهادینه شده (381964)
داروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۲۲:۰۲
این تعریف جدیدی از نماینده انقلابی . این نماینده چطور میتونه از حق رای دهندهاش دفاع کنه وقتی حق زن و بچه اش را نمیدهد جطوری او را تائیده کردند؟ (381967)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها