به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۱۷۷۸۷

فعلا نمی‌توانیم همه کلاس‌ها را حضوری کنیم

فعلا نمی‌توانیم همه کلاس‌ها را حضوری کنیم
گروه جامعه: معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در خصوص آموزش دانشجویان کارشناسی گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌ها و فضای خوابگاهی، تنها دروس عملی و آزمایشگاهی دانشجویان کارشناسی حضوری خواهند بود.دکتر لطف‌اله عمادعلی در خصوص نحوه آموزش در نیم‌سال بهمن، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه‌هایی که از طرف وزارت علوم آمده است، آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی کاملا حضوری است.  
وی در خصوص آموزش دانشجویان کارشناسی گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌ها و فضای خوابگاهی، تنها دروس عملی و آزمایشگاهی دانشجویان کارشناسی حضوری خواهند بود. البته این حضور نیز به صورت برنامه‌ریزی شده خواهد بود تا همه دانشجویان با هم حضور پیدا نکنند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درس‌های نظری دانشجویان کارشناسی بیان کرد: درس‌های تئوری دانشجویان کارشناسی مانند سابق به صورت مجازی خواهد بود البته سعی می‌کنیم زمانی که دانشجویان برای درس‌های عملی در دانشگاه حضور دارند، کلاس‌های نظری را نیز حضوری برگزار کنیم.

عمادعلی با بیان اینکه زمان آغاز نیم‌سال دوم  ۱۶ بهمن‌ماه است، افزود: پیش‌بینی می‌شود آزمون‌های پایانی حضوری باشند.  وی گفت: با توجه به تاکید ستاد مقابله با کرونا بر رعایت فاصله دو متری در کلاس‌های درس و استفاده از نصف ظرفیت درخوابگاه‌ها، از قبل هم در خصوص ظرفیت خوابگاه مشکل داشتیم که مشکل با این وضعیت دوچندان می‌شود بنابراین فعلا نمی‌توانیم همه کلاس‌ها را حضوری کنیم.
 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بازگشایی مدارس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها