به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۳۱۹۳۲۲

وسوسه بارسا مانع تمدید قرارداد هافبک اینتر

گروه ورزشی: پیشنهاد بارسلونا به مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر، مانع تمدید قرارداد این بازیکن شده است.
وسوسه بارسا مانع تمدید قرارداد هافبک اینتر
قرارداد بروزوویچ با اینتر در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و اینتر ماه‌هاست که در حال مذاکره با این بازیکن برای تمدید قرارداد بوده است.
این باشگاه اطمینان داشت که به زودی قرارداد جدیدی را با این بازیکن 29 ساله امضا خواهد کرد اما حالا به نظر می‌رسد که پیشنهاد بارسلونا به این بازیکن شرایط را تغییر داده است.
پیش از این بسیاری از منابع خبری در ایتالیا مدعی شده بودند که بروزوویچ و اینتر بر سر امضای قراردادی تا سال 2026 و با دستمزد سالانه شش میلیون یورویی به توافق رسیده‌اند.
 

 
اما حالا کالچومرکاتو خبر داده که بارسلونا پیشنهادی را برای جذب این ملی‌پوش کروات به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل ارائه کرده است.
با این وجود، مدیران اینتر همچنان اطمینان دارند که می‌توانند قرارداد این هافبک را به زودی تمدید کنند اما او تصمیم دارد پیش از اتخاذ تصمیم نهایی کمی زمان داشته و درباره این شرایط فکر کند.
گفته می‌شود مدیران بارسا پیشنهادی را به نمایندگان و مدیربرنامه این بازیکن ارسال کرده‌اند تا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو این بازیکن را به نوکمپ منتقل کنند.
بروزوویچ این فصل نقشی کلیدی را در ترکیب اینتر ایفا کرده است. او تا به حال در 30 بازی که این تیم در تمامی رقابت‌ها انجام داده در 29 بازی حضور داشته است. این بازیکن تنها در دیدارمرحله یک هشتم کوپا ایتالیا برابر امپولی به دلیل محرومیت حضور نداشته است.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها