به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۳۱۹۴۹۷

انتقال آمانوف از لوکوموتیو به استقلال نهایی شد

گروه ورزشی: باشگاه ازبکستانی در صفحه رسمی خود از انتقال هافبک ملی‌پوش به استقلال خبر داد.
انتقال آمانوف از لوکوموتیو به استقلال نهایی شد
صفحه رسمی باشگاه لوکوموتیو ازبکستان در پستی، رسما اعلام کرد عزیز امانوف هافبک ۲۴ ساله این تیم که در پنجره زمستانی مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود، به قهرمان هشت‌باره‌ی لیگ ایران پیوست. ملی‌پوش چند‌پسته ازبکستانی که توانایی بازی در پست‌های هافبک، وینگر چپ و وینگ‌بک چپ را دارد، چهار بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته که یک‌بار هم موفق به گلزنی شده است. امانوف تا کنون ۷۹ بازی در سوپرلیگ ازبکستان انجام داده که در مجموع این بازی‌ها، ۱۲ بار برای تیمش گل زده و هفت پاس گل هم در کارنامه خود به ثبت رسانده است که به تفکیک فصول، عملکرد او چنین بوده است؛
 
 
  • سال ۲۰۱۷: ۱۱ بازی، ۱ گل
    سال ۲۰۱۸: ۱۳ بازی، ۱ گل
    سال ۲۰۱۹: ۸ بازی، ۱ گل
    سال ۲۰۲۰: ۱۳ بازی، ۱ گل
    سال ۲۰۲۱: ۲۶ بازی، ۸ گل
 

 
همان‌طور که مشخص است، اوج فوتبال عزیزبک به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد که علاوه بر آغاز دوران ملی، عملکرد مناسبی هم در امر گلزنی داشته است. باشگاه لوکوموتیو با انتشار این خبر، برای آمانوف آرزوی موفقیت کرده است.
گفتنی است، با این انتقال و با توجه به قابلیت امانوف در بازی در پست هافبک، احتمال خروج رضاوند از استقلال هم بیش از قبل قوت گرفت.
 


باشگاه استقلال هم امروز به این اتفاق واکنشی رسمی نشان داد و اعلام کرد، آمانوف در روزهای ابتدایی هفته آینده وارد تهران می‌شود و پس از تفاهم نهایی، قرارداد ۲ و نیم ساله‌ای را با باشگاه استقلال به امضا خواهد رساند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها