به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۱۹۶۳۲

ابراهیم‌رئیسی رنگ‌بندی‌شهرهادر‌«ماسک» را امنیتی کرد

ابراهیم‌رئیسی رنگ‌بندی‌شهرهادر‌«ماسک» را امنیتی کرد
گروه جامعه: نرم‌افزار ماسک وابسته به وزارت بهداشت که از اوایل سال گذشته، بر اساس روند بستری بیماران کرونا اقدام به رنگ‌بندی شهرستان‌ها می‌کرد، اعلام کرده که دیگر این کار را نخواهد کرد.به نوشته «ماسک»، اعلام رنگ‌بندی شهرها «مورد استقبال مردم و مسوولان قرار گرفت» و بر این اساس «از آبان ۹۹ با مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های کرونایی بر اساس وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها شکل گرفت». طبق اعلام ماسک، «از چند روز قبل وزارت بهداشت تصمیم گرفته رنگ‌بندی شهرستان‌ها توسط معاونت تحقیقات وزارتخانه انجام شود. بر اساس همین تصمیم، روند ارسال داده‌های بستری از وزارت بهداشت به اپلیکیشن ماسک متوقف شده‌است». 
 
تیم نرم‌افزار ماسک با «احترام به این تصمیم» آخرین اطلاعاتی که داشته را با مردم در میان گذاشته و نوشته «بر اساس افزایش روند بستری در تمامی استان‌ها، قطعا تاکنون اکثر کلان‌شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند ولی به دلیل نبود داده‌های به‌روز، قادر به تغییر رنگ و اطلاع‌رسانی مناسب در این خصوص نیستیم».

این اقدام زمانی سوال‌برانگیز می‌شود که رجوع کنیم به سخنان شنبه گذشته ابراهیم رئیسی در ستاد ملی مقابله با کرونا که گفته بود «هرگونه اطلاع‌رسانی درباره شیوع کرونا باید با هماهنگی کامل و دقیق باشد تا در ضمن آگاهی‌رسانی به مردم، نگرانی بی‌جا در جامعه ایجاد نکند. امروز مردم به دولتمردان اعتماد دارند و این اعتماد به هیچ وجه نباید مخدوش شود».

از سوی دیگر انگار وزارت بهداشت کمترین نقشی در اداره وضعیت کرونا ندارد؛ چند روز پیش وزیر بهداشت گفته بود پیشنهاداتی برای محدودیت به ستاد ملی ارائه می‌کنیم که تصویب نمی‌شود.معلوم نیست هدف رئیسی و وزرای کشور و آموزش و‌ پرورش از عادی‌انگاری اوضاع در موج ششم چیست؟!
مرجع : روزآروز

حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۶
با سلام ما در کرج در اداره دولتی در یک اتاق کوچک 4 نفر کار کرده و بعد از ظهر به تهران بر می گردیم.آقایان ،عامل اصلی توزیع و انتقال کرونا کارمندان هستند بعد می آیید و دورکاری آنها را لغو می کنید؟حتما باید بمیرند؟ نمی توانند ناقل باشند؟نمی توانند موقع برگشت به خانه داخل تاکسی ،مترو ،اتوبوس و خانه آن را پخش کنند؟خدایا به مدیران ما ....عطا بفرما (382474)
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۹:۱۴
این یعنی کشته شدن بیشتر مردم (382481)
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۰۸:۰۹
معلومه که بابا!!! 22 بهمن گذشت همه جا قرمز و محدودیت ها بر میگردن (382495)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها