به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۳۱۹۷۳۴

رونمایی از دوئل نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان 2022

گروه ورزشی: تیم فوتبال الاهلی مصر توانست گام اول را در جام باشگاه‌های جهان موفق بردارد و به نیمه‌نهایی صعود کند.
رونمایی از دوئل نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان 2022
بعد از آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان 2022 با برتری الجزیره مقابل حریفی از تاهیتی، راند دوم رقابت‌ها از امروز آغاز شد و در نخستین مسابقه، الاهلی مصر به مصاف مونتری مکزیک رفت؛ مسابقه‌ای که برنده آن می‌توانست به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کند.
در نیمه اول مسابقه امشب مونتری برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت اما ضربات بازیکنان تیم مکزیکی راهی به دروازه حریف پیدا نکرد تا در نیمه نخست توپی از خط دروازه‌ها نگذرد؛ با شروع نیمه دوم، بازیکنان الاهلی چند فرصت گلزنی به دست آوردند تا این‌که سرانجام محمد هانی موفق شد برای الاهلی مصر گل بزند تا برخلاف جریان بازی مصری‌ها به گل برسند.
بعد از این گل که در دقیقه 53 به ثمر رسید، بازیکنان مونتری یکپارچه حمله شدند و حدود 20 شوت از سوی آن‌ها به ثبت رسید اما هیچکدام از این ضربات به گل نرفت و در حالی‌که مالکیت توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم مکزیکی بود، در نهایت الاهلی مصر راهی نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان و حریف پالمیراس شد. مسابقه‌ای که سه‌شنبه 19 بهمن برگزار می‌شود. 
در دیگر مسابقه راند دوم رقابت‌ها، فرداشب الهلال عربستان مقابل الجزیره امارات به میدان می‌رود؛ تیم برنده راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و حریف چلسی خواهد شد و تیم بازنده نیز برای دیدار پنجم و ششمی باید به مصاف مونتری مکزیک برود.
 
برچسب ها: مصر الاهلی مصر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها