به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۱۹۹۲۰

یکی دیگر از معترضان آبان ۹۸، خودکشی کرد

یکی دیگر از معترضان آبان ۹۸، خودکشی کرد
گروه سیاسی: یکی از معترضان آبان ۹۸ در کرمانشاه به دلیل مشکلات روحی ناشی از نابینا شدن در پی اصابت گلوله ساچمه‌ای در جریان اعتراضات و فقر مالی، اوایل سال جاری به زندگی خود پایان داده است.
یك سایت حقوق بشری که اخبار مناطق کُردنشین را پوشش می‌دهد، هویت این شهروند را محسن محمودی کریانی، ۲۸ ساله اعلام کرده و آورده است که او ۲۵ آبان ۹۸ در میدان گاراژ کرمانشاه هدف اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته و بازداشت شده بود و هر دو چشمش در پی تاخیر در ارائه خدمات پزشکی در دوران بازداشت، تخلیه و به همین دلیل نابینا شده بود.
یک منبع آگاه به این سایت گفته است که نهادهای امنیتی پس از آزادی به خانواده محمودی قول داده‌ بودند که در صورت رسانه‌ای نکردن این خبر به او دیه پرداخت کنند، اما پس از ۱۸ ماه هیچ اقدامی در این باره نکرده‌اند و او سرانجام در ۱۵ اردیبهشت امسال به دلیل مشکلات مالی و مشکلات روحی ناشی از نابینا شدن، خود را حلق‌آویز کرده و به زندگی خود پایان داده است.
پیش از این نیز یکی دیگر از بازداشت‌شدگان آبان ۹۸ در کرمانشاه با هویت رضا امیدی یاریجانی، ۲۲ ساله پس از ابلاغ حکم حبس از سوی مسئولان زندان، اسفند ۹۸ در زندان دیزل‌آباد کرمانشاه خود را حلق‌آویز کرده و به زندگی خود پایان داده بود.
 
برچسب ها: معترضان آبان ۹۸

۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۰:۳۹
بپرهیز ز آه درون های ریش که آه درون عاقبت سر کند. (382541)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۱:۰۴
آهشون دامنگیر همه میشه. (382544)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها