به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۲۰۰۲۸

پورتو: همه ما مهدی طارمی هستیم

پورتو: همه ما مهدی طارمی هستیم
گروه ورزشی:تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و یکم لیگ پرتغال تیم آروکا را شکست داد و فاصله‌اش را با اسپورتینگ لیسبون حفظ کرد.در یکی از دیدار‌های هفته بیست و یکم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم آروکا را شکست بدهد.

در این بازی «ویتور فریرا» (۵۴) و «امبمبا» (۵۷) برای پورتو در این دیدار گلزنی کردند. مهدی طارمی مهاجم پورتو نیمکت نشین بود و در دقیقه ۵۶ وارد زمین شد.زمانی که طارمی کنار زمین خود را آماده ورود به بازی می‌کرد، پورتو توسط فریرا به گل رسید. فریرا جشن گلزنی خود را نزدیک نیمکت پورتو و با مهاجم ایران برگزار کرد که این موضوع مورد توجه رسانه این باشگاه هم قرار گرفت. توییتر پورتو با انتشار عکس شادی گل بازیکنان پورتو نوشت: «همه ما طارمی هستیم».

طارمی که در چهار بازی متوالی گذشته برای پورتو گلزنی کرده بود، در لیگ پرتغال ۱۱ گُله است و همچنان برای رسیدن به «داروین» بازیکن ۱۵ گله بنفیکا تلاش می‌کند.در دیگر بازی شب گذشته، تیم اسپورتینگ لیسبون با نتیجه ۲ بر صفر فامالیکائو را شکست داد تا همچنان نزدیکترین تعقیب کننده پورتو در بالای جدول باشد.

در حال حاضر پورتو با ۵۹ امتیاز صدرنشین است و اسپورتینگ با ۵۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بنفیکا هم که امشب دیدار هفته بیست و یکم را برابر توندلا برگزار می‌کند، با اختلاف و با ۴۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد.پورتو روز جمعه در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز با اسپورتینگ دیدار می‌کند که نتیجه این مسابقه می‌تواند حتی در معادلات قهرمانی این فصل تعیین کننده باشد.
مرجع : مهر
برچسب ها: مهدی طارمی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها